خانه و آشپزخانهحمام و سرویس بهداشتی

قبل از خرید ست سرویس بهداشتی این [راهنمای خرید] را بخوانید! + قیمت 19 مدل

دکوراسیون سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین ارکان هر خانه است. درست است که فضای کمی از خانه را می گیرد اما پر رفت و آمد ترین جای خانه است. ست های سرویس بهداشتی  به گونه ای طراحی شده اند که وسایل کاربردی و شیک را برای شما به ارمغان بیاورند که به دکوراسیون سرویس بهداشتی شما نیز کمک می کنند. امروزه در بازار ست های سرویس بهداشتی زیادی وجود دارد و واقعا انتخاب در بین این همه ست های سرویس بهداشتی زیبا و شیک کار دشواری است. پس بنابراین در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین ست های سرویس بهداشتی را باتوجه به نیاز خود با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمایید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین ست های سرویس بهداشتی پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

ست سرویس بهداشتی مجموعه ابزار کاربردی برای بهداشت و نظافت در توالت است. به‌جای اینکه تک‌تک وسایل موردنیاز را جداگانه بخرید، با خرید ست سرویس بهداشتی هم جلوه زیبایی به دکور سرویس بهداشتی بدهید هم اینکه در وقت و پول خود صرفه جویی کنید چرا که خرید تک تک این لوازم حتما برای شما گران تمام خواهد شد.

ست سرویس بهداشتی شامل چه اقلامی می شوند؟

ست سرویس بهداشتی معمولا شامل اقلام زیر می شود که هر یک را به اختصار توضیح می دهیم:

1- فرچه

فرچه ها برای تمیز کردن کاسه توالت استفاده می شود. شما نمی توانید ست سرویس بهداشتی را پیدا کنید که فاقد فرچه باشد. فرچه ها کاربرد زیادی را برای نظافت و تمیزی سرویس بهداشتی دارند. استفاده از این فرچه ها باعث می شود تمیز کردن سرویس بهداشتی راحت تر گردد.

2- ظرف مایع دستشویی

ظرف مایع دستشویی تنوع بسیار بالایی دارند که می توانید طبق سلیقه خود، یکی از انواع آن را انتخاب کنید. ظرف مایع دستشویی، دارای دو مدل زمینی و دیواری می باشد که بسته به شرایط دستشویی و سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

3- جا دستمال کاغذی

خشک کردن دست ها پس از شست و شو بسیار توصیه می شود. اگر تمایلی به قرارگیری حوله در دستشویی را ندارید می توانید با نصب جا دستمال کاغذی و قرار دادن دستمال کاغذی رولی در آن، دست های خود را خشک کنید.

4- سطل زباله

از اصلی ترین قسمت های ست سرویس بهداشتی، سطل زباله می باشد. این سطل ها در طرح ها و رنگ ها مختلف وجود دارند که شما می توانید به دلخواه خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید. برخی سطل های زباله دارای پدال پایی و برخی بدون پدال می باشد.

5- جا صابونی

اگر عادت به شست و شوی دست های خود با صابون دارید، حتما به جا صابونی نیاز پیدا خواهید کرد. برخی از جا صابونی ها دارای در و برخی فاقد در می باشند. توصیه ما به شما استفاده از جا صابونی های در دار برای حفظ بیشتر بهداشت می باشد.

6- جا مسواکی

برخی از افراد دندان های خود را در دستشویی مسواک می زنند پس وجود جا مسواکی یکی از الزامات ست های بهداشتی به شمار می رود. جا مسواکی ها نیز طرح های شیک و زیبایی دارند.

7- جا حوله ای

پس از شست شو شو دست ها، خشک کرده دست ها توصیه می شود. بنابراین شما می توانید با نصب جا حوله و قرار دادن حوله شخصی و تمیز خود، دست ها را قبل از خروج از دستشویی خشک نمایید.

👈پرفروش ترین و بهترین ست های سرویس بهداشتی را اینجا ببینید + قیمت مناسب + خرید اینترنتی👉

 

ست سرویس بهداشتی1-کالا نقد

7 نکته که باید قبل از خرید ست سرویس بهداشتی به آنها توجه کرد.

مساحت سرویس بهداشتی

اگر مساحت سرویس بهداشتی تان کوچک است، ست‌های بزرگ با اقلام زیاد را کنار بگذارید. بهتر است یک ست جمع‌ و جور با سه چهار آیتم موردنیازتان خریداری کنید. برای سرویس بهداشتی های کوچک، ست دیواری هم ایده خوبی است.

جنس بدنه

ست سرویس بهداشتی در محیط مرطوب نگهداری می‌شود. به همین خاطر ضدآب بودن بدنه، مهمترین نکته است. یک بدنه باکیفیت و ضدآب، دوام ست شما را تضمین می‌کند. برای مثال جنس pvc، سرامیک، رزین، اکرلیک و پلاستیک در برابر آب مقاوم هستند.

برندهای معتبر

برندهای معتبر محصولاتشان را با مواد اولیه مرغوب و تولید استاندارد به بازار عرضه می‌کنند. سعی کنید ست سرویس بهداشتی را از برندهای باکیفیت انتخاب کنید. در این صورت ممکن است کمی هزینه بیشتری کنید، اما از طرفی طول عمر محصولتان بیشتر خواهد بود.

رنگ و مدل

قبل از خرید یکبار با دقت به سرویس بهداشتی خانه نگاه کنید. سبک دکور، رنگ کاشی و… را به خاطر بسپارید. در ادامه سعی کنید محصولی که می‌خرید با فضای توالت همخوانی داشته باشد. جدیدترین مدلها را در مقاله قبلی ست سرویس بهداشتی ببینید.

محل نصب

اگر قرار است اقلام ست را در ارتفاع قرار دهید، به جنس بدنه دقت کنید. ست‌های سرامیک و شیشه امکان شکستن دارند. بهتر است محل نصب و قرارگیری اقلام را از قبل مشخص کنید، تا اندازه محصولتان را متناسب با فضایی که دارید انتخاب کنید.

سطل پدالی و فرچه ضخیم

سطل‌هایی که پدال ندارند از نظر بهداشتی چندان مناسب نیستند. وجود پدال باعث می‌شود تماس دست با سطوح آلوده به حداقل برسد. برای انتخاب فرچه هم سعی کنید براش‌های ضخیم را انتخاب کنید تا کارتان برای نظافت سرویس بهداشتی ساده‌تر باشد.

مقاومت در برابر شوینده‌ها

در سرویس بهداشتی دائما از انواع شوینده استفاده می‌شود. لازم است اقلام ست در برابر این موارد مقاوم باشند. برای مثال جنس پلکسی و رزین مقاومت بالایی هنگام شستشو دارند.

ست سرویس بهداشتی2-کالا نقد

سوالات متداول در مورد ست سرویس بهداشتی

چرا باید ست سرویس بهداشتی را بخریم؟

شما با خرید ست سرویس بهداشتی می توانید رفاه و بهداشت را به خانه خود وارد کنید. در هر حمام یا دستشویی داشتن ست کامل و کاربردی بهداشتی می تواند سلامت فردی و عمومی خانواده را تامین کند و این مهم ترین دلیل برای خرید ست سرویس بهداشتی است.

ست های سرویس بهداشتی از نظر محل نصب چند نوع اند؟

ست سرویس بهداشتی ثابت و غیر ثابت

ست سرویس بهداشتی3-کالا نقد

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام ست سرویس بهداشتی و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / حمام و سرویس بهداشتی برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 19 مدل از پرفروش ترین ست های سرویس بهداشتی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قبل از خرید ست سرویس بهداشتی این [راهنمای خرید] را بخوانید! + قیمت 19 مدل - javawait


بهترین ست های سرویس بهداشتی پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *