خانه و آشپزخانهصوتی و تصویری

15 مدل گیرنده و فرستنده صدا (بهترین) + راهنمای خرید اینترنتی

گیرنده و فرستنده صدا یک دستگاه الکترونیکی است که امواج رادیویی را توسط یک آنتن تولید می کند. فرستنده های بلوتوث قابلیت پخش صدای خروجی هر پخش کننده صدایی را بر روی امواج بلوتوث به ما می دهند تا با استفاده از گیرنده هایی همچون هدفون یا اسپیکر صدای خروجی را دریافت کنیم. اما گیرنده ها که برخلاف فرستنده ها عمل می کنند می توانیم با استفاده از اتصال یک ورودی جک به ضبط صوت های قدیمی و یا ضبط ماشین امواج بلوتوث را برای اتصال دستگاهمان به آنها استفاده کنیم.

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین گیرنده و فرستنده صدا های پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

گیرنده و فرستنده بلوتوث چیست؟

گیرنده و فرستنده بلوتوث یک ابزار کاربردی در دسته لوازم صوتی و تصویری است. خرید گیرنده و فرستنده بلوتوثی صوتی برای انتقال موسیقی و پخش روی دستگاه دیگر است. دانگل بلوتوث جهت دریافت سیگنال های بلوتوثی از ماوس و کیبورد بی سیم و دیگر تجهیزات کامپیوتری که با اتصال بلوتوثی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

👈بهترین گیرنده و فرستنده های صدا را اینجا ببینید! + لیست قیمت + خرید اینترنتی👉

کاربرد گیرنده و فرستنده بلوتوثی دو کاره چیست؟

به زبان ساده این ابزارک های ( گجت ) سودمند دو کار را برای کاربر به بهترین شکل انجام می‌دهند. نخستین کار ارسال صدا از پورت خروجی AUX تلویزیون، DVD ، بلوری، MP3 پلیر، کارت صدای کامپیوتر و لپ تاپ و.. به صورت بیسیم به انواع هدفون، هدست و اسپیکر و سینمای خانگی بلوتوثی است و دومین امکان این دستگاه ها به صورت همزمان دریافت صدای بلوتوثی از انواع گوشی موبایل ، تبلت اندروید و IOS و لپ‌تاپ و تبدیل آن به یک خروجی صدا به صورت جک نری AUX 3.5 استریو است تا بتوان با آن موسیقی و صدا را با گوشی موبایل و تبلت روی انواع ضبط ماشین، اسپیکر و … پخش کرد.  از این کالا ها می‌توان جهت استفاده همه ی دستگاه‌ها مانند انواع تلویزیون، انواع اسپیکر خانگی و کامپیوتر، دستگاه‌های دی وی دی و سی دی پلیر، آیپد، آیفون، خروجی کارت صدای رایانه و کامپیوتر بهره برد.

گیرنده و فرستنده صدا1-کالا نقد

سوالات متداول در مورد گیرنده و فرستنده صدا

گیرنده و فرستنده بلوتوث در کجا کاربرد دارد؟

گیرنده و فرستنده بلوتوث عمدتا در دستگاه های پخش صوتی ماشین کاربرد دارد. گیرنده بلوتوث می تواند جایگزین مناسبی برای  کابل های انتقال صوت (AUX) باشد. این دستگاه سیگنال های بلوتوث را دریافت و با خروجی 3.5 میلیمتری به هر دستگاه پخشی منتقل کنید.

تفاوت مدل های مختلف گیرنده و فرستنده صدا چیست؟

تفاوت مدل های مختلف گیرنده و فرستنده صدا در میزان برد دستگاه و همچنین در امکانات مربوط به مکالمه تلفنی و دکمه های تنظیمات تماس و پخش موسیقی است.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام گیرنده و فرستنده صدا و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / صوتی و تصویری برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 15 مدل از پرفروش ترین گیرنده و فرستنده های صدا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

15 مدل گیرنده و فرستنده صدا (بهترین) + راهنمای خرید اینترنتی - javawait

6 دیدگاه

  1. دوست عزیز، “بهترین گیرنده بلوتوث برای ماشین” همواره نیازمندی مهمی برای اتصال دستگاه‌های موبایل به سیستم صوتی خودرو است. بهترین راه برای انتخاب گیرنده بلوتوث، مرور نظرات کاربران و درنظر گرفتن ویژگی‌هایی نظیر کیفیت صدا و سهولت نصب است.

  2. بهترین گیرنده بلوتوث برای ماشین می‌تواند امکان اتصال دستگاه‌های موبایل به صوت‌سیستم خودرو را برای شما فراهم کند. این تکنولوژی جدید، شما را قادر می‌سازد تا موسیقی و پادکست‌های مورد علاقه خود را در مسیرهای سفر از طریق بلوتوث پخش کنید. بنابراین، همراه داشتن یک گیرنده بلوتوث کاربردی و جذاب برای ماشین شما لذت سفر را افزایش خواهد داد.

  3. سلام وقت بخیر ، آیا فرستنده بلوتوثی وجود داره که صدا رو همزمان به ۲ یا چند اسپیکر ارسال کنه؟ با تشکر

    1. سلام. بله، فرستنده‌های بلوتوثی چندگانه وجود دارند که امکان اتصال به چندین دستگاه صوتی را فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها به عنوان “مولتی‌روم” شناخته می‌شوند. با استفاده از این دستگاه‌ها، شما می‌توانید صدا را همزمان به چندین اسپیکر، هدفون، یا سایر دستگاه‌های صوتی دیگر ارسال کنید. اما لطفاً توجه داشته باشید که عملکرد و کیفیت صدا ممکن است بسته به مدل و برند دستگاه متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *