کالای دیجیتالکنسول بازی

قیمت 20 نمونه بازی کنسول خانگی (بهترین و هیجان انگیز) + راهنمای خرید

در پی مشکلات توسعه و بحران‌های مختلف، در دو سال گذشته صنعت بازی چندان بازی جدیدی به خود ندیده است. با اینکه شاهد افزایش فروش و میزان بازی کردن مردم بودیم، اما روند ساخت بازی‌ها به‌خوبی و آن‌طور که باید پیش نرفتند. بسیاری از بازی‌ها که برای عرضه در یکی دو سال قبل برنامه‌ریزی شده بودند، حالا در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد و این طور که به نظر می‌رسد، باید انتظار یکی از بهترین و مهم‌ترین سال‌ها را در صنعت بازی داشته باشیم. بازی‌های بزرگ و مهمی برای عرضه در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده‌اند و بالاخره قرار است نسل جدید با قدرت آغاز شود. همراهان عزیز در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بهترین بازی های کنسول خانگی همراه با ویژگی هایشان را به شما معرفی کنیم.

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین بازی های کنسول خانگی پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

نگاهی به اوضاع کنونی بازی های کنسول خانگی

بحران جهانی فعلی، با اینکه هنوز هم درگیری‌ها و مشکلات بسیاری را برای افراد در پی دارد، اما در مقایسه با دو سال گذشته کمی فروکش کرده است؛ آن هم به لطف پیشرفت‌های متعدد علمی که در این بازه‌ی زمانی به سرعت سراغمان آمدند. استودیوهای بازی‌سازی که دو سال گذشته درگیر راه‌اندازی تدابیر کار از خانه بودند، یکی پس از دیگری در حال بازگشت به محیط کار هستند. از طرف دیگر، شرکت‌های بازی‌سازی در این بازه‌ی زمانی متوجه شدند که می‌توان از منزل هم کارها را پیش برد، در نتیجه جمعیتی جدید از نیروی کار هم از منزل به استودیوهای بازی‌سازی پیوسته‌اند و در آینده‌ی نزدیک، شاهد بازگشت پرقدرت پروژه‌های مختلف خواهیم بود.

در این میان، برخی از شرکت‌های مختلف مثل نینتندو یا سونی حتی حرف از ساخته‌های آینده‌ی خود نزده‌اند و آن‌ها را برای عرضه در سال ۲۰۲۲ نگه داشتند؛ سالی که پیش‌بینی می‌شود مشکلات کمتری در توسعه و توزیع گریبان شرکت‌ها را بگیرد. در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه‌ی شماره‌های جدیدی در مجموعه‌های بزرگ «زلدا» یا «گاد آو وار» خواهیم بود؛ بازی‌هایی که انتظار داریم با کیفیت بسیار بالای‌شان جمعیت بسیاری از طرفداران را غافلگیر کنند.

شرکت فرام سافتور به عنوان یکی از محبوب‌ترین استودیوهای بازی‌سازی، پس از چند سال سکوت بالاخره بازی جدیدشان یعنی «الدن رینگ» را نشان داد و گفت که می‌توانیم در ابتدای سال ۲۰۲۲ منتظر عرضه‌ی آن باشیم. طرفداران بسیاری منتظر این دنباله‌ی معنوی سری بازی‌های سولز هستند که ساختار کاملا تازه‌ای را به این مجموعه می‌آورد.

👈مشاهده محبوب ترین و بهترین بازی های کنسول خانگی + لیست قیمت + خرید آسان + ارسال سریع👉

از همان ابتدای ۲۰۲۲ با بازی‌های بزرگی روبرو می‌شویم و سال هنوز شروع نشده است، با فاصله‌ی یکی دو هفته شاهد عرضه‌ی همان الدن رینگ، هورایزن فوربیدن وست، دایینگ لایت ۲، گرن توریسمو جدید و بسته‌ی الحاقی بزرگ دستینی هستیم. آغاز سال ۲۰۲۲ هم‌چنین با عرضه‌ی گاد آو وار و مانستر هانتر روی کامپیوتر همراه است و امیدواریم این روند عرضه‌ی بازی‌های انحصاری کنسول‌ها روی کامپیوتر با قدرت ادامه پیدا کند. به قول مثل معروف، «سالی که نکوست از بهارش پیداست» و با اینکه سال خارجی‌ها با بهار آغاز نمی‌شود، اما منظور همان آغاز کار است و ابتدای ۲۰۲۲ آن‌قدر خوب است که مطمئنیم تا پایان سال با بازی‌های شگفت‌انگیزی روبرو خواهیم شد.

در سال ۲۰۲۲ هم‌چنین بالاخره شاهد عرضه‌ی ساخته‌ی جدید استودیوی راک‌استدی خواهیم بود؛ استودیویی که شش هفت سال پیش آخرین ساخته‌اش یعنی «بتمن: آرکام نایت» را عرضه کرده بود. ساخته‌ی جدید این استودیو یک بازی دیگر در دنیای دی‌سی و در واقع دنباله‌ای برای همان سری بازی‌های آرکام است، اما دیگر خبری از قهرمان‌ها نیست و این بار کنترل «جوخه‌ی انتحار» را به دست می‌گیریم. در سال ۲۰۲۲ نه‌تنها این بازی جوخه‌ی انتحار عرضه می‌شود، بلکه حتی یک بازی بتمن آنلاین و چهار نفره هم به نام «شوالیه‌های گاتهام» داریم.

سال جدید میلادی پر از بازی‌های بزرگ و کوچک دیگر است؛ از «میراث هاگوارتز» گرفته تا «استاکر ۲» و «بایونتا ۳» که پس از نزدیک ده سال انتظار عرضه می‌شوند. بازی‌های مستقل مختلف و آپدیت‌های نسل جدید بسیاری از بازی‌ها هم برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند. این طور که به نظر می‌رسد، سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره قرار است روی کنسول‌ها درست شود و ویچر ۳ و جی‌تی‌ای ۵ هم هر کدام یک آپدیت نسل جدید دریافت خواهند کرد. در پایان سال هم قرار است بتسدا با استارفیلد مثل همیشه یک دنیای بزرگ در مقابل‌مان بگذارد تا به گشت و گذار در آن مشغول شویم.

مشاهده بهترین بازی های کنسول بازی در تکنولایف

 

بازی کنسول خانگی1-کالا نقد

قبل از خرید بازی های کنسول خانگی به نکات زیر توجه کنید.

1- توجه به ژانر بازی

ابتدا به ژانر بازی که قرار است بخرید خوب دقت کنید و ببینید به ژانر اکشن یا ماجراجویی یا استراتژیک یا … به کدام یک علاقه بیشتری دارید.

2- توجه به سازگار بودن با کنسول تان

در قسمت مشخصات بازی به سازگاری بازی با کنسول تان خوب توجه کنید که با کنسول تان کاملا سازگار باشد.

3- توجه به رده سنی

در قسمت مشخصات هر بازی به رده سنی آنها دقت کنید.

بازی کنسول خانگی2-کالا نقد

سوالات متداول در مورد بازی کنسول خانگی

در بازی فوتبال بین FIFA و PES کدام بهتر است؟

هر دو تقریبا یکسان هستند ولی طرفداران PES یکم بیشتر از FIFA هستند.

قبل از خرید بازی های کنسول خانگی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

1- دقت به ژانر بازی

2- توجه به سازگار بودن بازی با کنسول

3- توجه به رده سنی

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام بازی کنسول خانگی و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی کالای دیجیتال / کنسول بازی برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 20 مدل از پرفروش ترین بازی های کنسول خانگی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قیمت 20 نمونه بازی کنسول خانگی (بهترین و هیجان انگیز) + راهنمای خرید - javawait

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *