کالای دیجیتالکنسول بازی

19 مدل لوازم جانبی کنسول بازی (بهترین) + راهنمای خرید + قیمت

امروزه کنسول های بازی روز به روز در حال پیشرفت است و همواره شاهد حضور تجهیزات جانبی زیادی برای گیمر ها هستیم. این دستگاه‌های دوست‌داشتنی آثار فوق‌العاده‌ای دارند که انجام آن‌ها خاطرات شیرینی را برای گیمرها به وجود آورده است. بازیکنان برای اینکه تجربه جذاب گیمینگ داشته باشند، نیاز به یک‌سری لوازم جانبی کنسول بازی دارند. در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا انواع لوازم جانبی کنسول بازی را با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمائید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین لوازم های جانبی کنسول بازی پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

انواع لوازم جانبی کنسول بازی

به طور کلی لوازم جانبی کنسول بازی به 9 دسته تقسیم می شوند که در زیر هر یک را به طور اختصار توضیح می دهیم.

👈بهترین و محبوب ترین انواع لوازم جانبی کنسول بازی را در دیجی کالا ببینید! + قیمت مناسب + ارسال سریع و ارزان👉

1- کیف مخصوص کنسول

در صورت نیاز به حمل کنسول کیف‌های مخصوص حمل برای این محصولات عرضه شده است. این کیف‌ها ضربه گیر هستند و برای حمل آسان با ظرافت خاصی طراحی شده است.

لوازم جانبی کنسول بازی1-کالا نقد

2- استند دسته‌های کنسول

استندهای طراحی شده برای دسته‌های بازی یکی دیگر از لوازم جانبی مورد استفاده است. گاهی این استندها از طرح خاص یک بازی بهره می‌برند و یا طرحی ویژه و شیکی را ارائه می‌دهند. این استندها در دو نوع ارائه می‌شوند. گاهی فقط به جزئیات ظاهری توجه شده و کاربرد دیگری ندارند و گاهی هم فراتر از یک استند ساده هستند و امکان شارژ دسته را نیز برای کاربر فراهم می‌سازد. کاربرها بسته به نیاز خود ازین محصولات بهره‌مند می‌شوند. برخی از کنسول‌ها مانند  ایکس باکس وان xbox one یا کنسول ps4 slim نیاز چندانی به استند ندارند اما برای استفاده از پلی استیشن 5  حتما به یک استند نیاز پیدا خواهید کرد.

لوازم جانبی کنسول بازی2-کالا نقد

مشاهده پربازدید ترین لوازم جانبی کنسول های بازی در تکنولایف

3- دسته بازی

یکی از لوازم جانبی که از نیازهای اساسی هر کنسولی است، دسته بازی نام دارد. دسته‌های کنسول، حتی لوازم جانبی خود را نیز در بر می‌گیرند. در حال حاضر شرکت سونی برای دسته ps4، حتی کاور دسته ps4 نیز طراحی کرده است که شاید از نیاز‌های اساسی یک سیستم بازی نباشد اما بدلیل طراحی و رنگ‌های متفاوت توانسته طرفدارهای بسیاری پیدا کند و نظر عموم را به جلب کند.

لوازم جانبی کنسول بازی3-کالا نقد

4- هدست مخصوص کنسول

بدون شک هدست‌های گیمینگ لذت تجربه بازی‌ها را دوچندان می‌کنند. با استفاده از هدست، گیمرها کیفیت صدای قابل توجهی را می‌شنوند. تعداد زیاد و متنوعی از هدست‌های گیمینگ در بازار موجود هستند که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

دارندگان کنسول پلی‌استیشن می‌توانند از هدست 3D Pulse استفاده کنند. این هدست دارای ویژگی 3D Audio است که با آن گیمرها صداهای زنده‌ و عمیقی را در بازی‌ها می‌شنوند.

هدست Xbox Stereo نیز برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس بهترین گزینه است. این هدست می‌تواند صدای شفافی را با تکنولوژی دالبی اتموس در اختیار کاربر قرار دهد.

هدست Razer Nari Ultimate جزو بهترین هدست‌های گیمینگی است که کنسول‌‌گیمرها می‌توانند از آن استفاده کنند. این هدست برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ هم مناسب است و تجربه بصری بی‌نظیری را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

لوازم جانبی کنسول بازی4-کالا نقد

5- هارد اکسترنال

از شروع نسل هشتم کنسول‌ها، حجم بازی‌ها به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرد؛ به طوری که گیمرها با مشکل کمبود فضای خالی برای نصب بازی‌ها روبه‌رو شدند. بازی‌هایی در دسترس هستند که به تنهایی ۲۰۰ گیگابایت از فضای کنسول را اشغال می‌کنند.

بنابراین یکی از بهترین لوازم جانبی کنسول بازی، تهیه یک هارد اکسترنال برای نصب بازی‌هاست. خوشبختانه کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس از هارد اکسترنال پشتیبانی می‌کنند. هارد اکسترنال Western Digital My Passport با حجم ۱ ترابایت می‌تواند مشکل گیمرها را حل کند.

گفتنی است هارد Seagate Backup Plus با حجم‌های ۱ و ۲ ترابایت نیز گزینه مناسبی برای نصب بازی‌هاست.

جالب است بدانید کنسول Xbox Series X/S دارای محفظه مخصوصی برای اضافه کردن هارد است. این هارد Seagate Storage Expansion Xbox‌ نام دارد که دارندگان این کنسول می‌توانند آن را برای دستگاه خود خریداری کنند.

لوازم جانبی کنسول بازی5-کالا نقد

6- وسایل تزیینی گیمینگ

این روزها تنوع لوازم تزیینی گیمینگ بالا رفته است. بسیاری از بازیکنان علاقه دارند در کنار کنسول خود، از وسایل تزیینی استفاده کنند. پایه دسته، اکشن فیگورهای شخصیت‌ها، لامپ تزیینی و تابلوی شاسی از جمله لوازم تزیینی گیمینگ است.

به دلیل استقبال گیمرها، شرکت‌های بزرگ وسایل تزیینی را جزو لوازم جانبی کنسول بازی قرار دادند. کمپانی‌هایی مثل سونی و مایکروسافت لوازم تزیینی متناسب با کنسول خود تولید کرده‌اند. لامپ المان‌های پلی‌استیشن، چراغ لوگوی ایکس‌باکس و مجسمه شخصیت‌های محبوب بازی‌ها از جمله لوازمی هستند که این کمپانی‌ها به بازار عرضه کرده‌اند.

لوازم جانبی کنسول بازی6-کالا نقد

7- عینک واقعیت مجازی VR

یکی از تغییرات عمده در صنعت لوازم جانبی کنسول‌های بازی می‌تواند عینک واقعیت مجازی باشد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا پا در دنیایی متفاوت بگذارد و بتواند تمامی باز‌ی‌ها را از فاصله‌ای نزدیک به واقعیت تجربه کند.

لوازم جانبی کنسول بازی7-کالا نقد

8- صندلی گیمینگ

صندلی مخصوص بازی از آن دسته لوازم جانبی کنسول بازی است که کیفیت بازی کردن گیمرها را افزایش می‌دهد. این صندلی‌ها ارگونومی خاصی دارند که باعث می‌شوند آسیبی به کمر و ستون فقرات وارد نشود. بنابراین گیمرهایی که مدت طولانی بازی می‌کنند، به یک صندلی گیمینگ نیاز دارند.

گفتنی است برندهای Razer و DXRacer و X Rocker صندلی‌های مخصوص بازی باکیفیتی تولید می‌کنند. این برندها تلاش کرده‌اند بهترین صندلی‌ها را برای گیمرها تولید کنند، به طوری که هرکدام طراحی زیبایی دارند و گیمرها موقع نشستن احساس راحتی دارند و بدنشان دیرتر خسته می‌شود.

لوازم جانبی کنسول بازی8-کالا نقد

9- پایه شارژر کنترلر

شارژر باتری کنترلر یکی از واجب‌ترین لوازم جانبی کنسول بازی است. این وسیله برای شارژ کردن دسته‌ها بسیار مفید است. سازندگان برای کسانی که اهل دکوراسیون گیمینگ هستند، پایه شارژرهایی تولید کرده‌اند که جلوه زیبایی دارند.

پایه شارژرها مدل‌های زیادی دارند، اما همه‌شان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. توصیه می‌شود از پایه‌های شارژر اصل کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ استفاده کنید تا مشکلی برای باتری دسته‌ها پیش نیاید.

شرکت‌های شخص ثالث BENBONCOOL و PowerA نیز از جمله تولیدکنندگانی هستند که لوازم جانبی با کیفیتی تولید می‌کنند. پایه‌های شارژر این 2 شرکت از کیفیت مطلوبی بهره می‌برند و جلوه خاصی به دکوراسیون گیمینگ بازیکنان می‌دهند.

لوازم جانبی کنسول بازی9-کالا نقد

سوالات متداول در مورد لوازم جانبی کنسول بازی

منظور از لوازم جانبی کنسول بازی چیست؟

هر کنسول گیمری برای بهترین تجربه گیمینگ خود نیاز به یک‌ سری لوازم جانبی دارد. این لوازم لذت انجام بازی‌ها را دوچندان می‌کنند. داشتن لوازم جانبی کنسول بازی می‌تواند کیفیت بازی گیمرها را افزایش دهد.

لوازم جانبی جانبی کنسول بازی شامل چند نوع می شوند؟

به طور کلی لوازم جانبی کنسول بازی شامل 9 دسته می شوند که عبارتند از: کیف مخصوص کنسول، استند دسته‌های کنسول، دسته بازی، هدست مخصوص کنسول، هارد اکسترنال، وسایل تزیینی گیمینگ، عینک واقعیت مجازی VR، صندلی گیمینگ، پایه شارژر کنترلر

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام لوازم جانبی کنسول بازی و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی کالای دیجیتال / کنسول بازی برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 19 مدل از پرفروش ترین لوازم های جانبی کنسول بازی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

19 مدل لوازم جانبی کنسول بازی (بهترین) + راهنمای خرید + قیمت - javawait

بهترین ملزومات جانبی کنسول بازی پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *