خانه و آشپزخانهشستشو و نظافت

راهنمای خرید 18 مدل جارو و خاک انداز برای تمیز کردن محیط + قیمت روز

آیا برای تصمیم گیری در مورد بهترین جارو و خاک انداز برای استفاده به کمک نیاز دارید؟ خاک انداز ها ابزارهای تمیزکننده مفیدی هستند، اما محدودیت های خود را دارند. با یک جارو مناسب، می‌توانید تمام کثیفی‌ها و زباله‌ها را در یک مکان جمع کنید، بدون اینکه مجبور باشید کل آشغال ها را در اتاق جابجا کنید. با این حال، بسیاری از جارو ها و خاک انداز های همراه آن‌ها دسته‌های کوتاهی دارند، به این معنی که باید خم شوید و زباله‌ها را با این ابزار پاک کنید. این ممکن است برای آشفتگی های گاه به گاه مانند شیشه شکسته یا مقداری دانه های ریخته شده خوب باشد، اما نه برای پاک کردن فضای بزرگتر یا استفاده مکرر. به علاوه، زمانی که فردی از کمردرد یا مشکلات سلامتی دیگری رنج می‌برد، خم شدن و تمیز کردن هر بار برای او دشوار است. یکی از راه حل ها در اینجا این است که یک جارو مناسب تهیه کنید که با خاک انداز خودش همراه باشد. این نوع ترکیب جارو و خاک انداز دارای دسته های بلند است که تمیز کردن آن را از حالت ایستاده آسان می کند. به این ترتیب، می‌توانید یک ناحیه بزرگ را بدون خطر انداختن عضلات پشت یا شانه‌تان تمیز کنید. بنابراین در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا باتوجه به نیازتان بهترین جارو و خاک انداز را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید. با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین جارو و خاک انداز های پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

👈بهترین مدل های جارو و خاک انداز را در دیجی کالا ببینید! + قیمت روز👉

قبل از خرید ست جارو و خاک انداز به چه فاکتور هایی باید توجه کرد

تجاری یا خانگی

اولین پرسش این است که ست جارو و خاک انداز را برای یک منطقه تجاری بزرگ مانند یک انباری را می خواهید تمیز کنید یا منزلتان؟ پاسخ مشخص می کند که چه نوع مجموعه ای را باید بخرید. اگر خانه بسیار بزرگ یا انبار بزرگی دارید، بهتر است جارو و خاک انداز بزرگی را خرید کنید در غیر اینصورت خاک انداز های متوسط برای شما کافیست.

انواع خاک انداز

نوع خاک انداز که خریداری می کنید بستگی به نوع تمیز کردنی دارد که قصد انجام آن را دارید. وقتی صحبت از تنوع به میان می‌آید، خاک انداز ها در اندازه‌های مختلف و بیشتر از جنس پلاستیک و استیل هستند. خاک انداز های پلاستیکی رایج ترین هستند. مورد پسندترین آنها آنهایی هستند که لاستیک به لبه خاک انداز چسبیده است. اینها آنهایی هستند که کاملاً صاف روی زمین قرار می گیرند و کار را برای شما آسان می کنند.

خاک انداز های فولادی عمدتاً برای استفاده تجاری ساخته می شوند. اما اگر می‌خواهید یک خاک انداز با کارکرد سنگین داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را برای منزل خود تهیه کنید. همچنین خاک انداز هایی با دسته های بزرگ موجود است که برای افرادی طراحی شده است که مشکل کمر دارند و نمی توانند به راحتی خم شوند.

کیفیت

اگر می‌خواهید تجربه مناسبی با جارو و خاک‌انداز خود داشته باشید، بهتر است برای مواد باکیفیت پول خرج کنید. کیفیت پلاستیک، فلز و سایر مواد به کار رفته تعیین کننده دوام ست جارو و خاک انداز شما خواهد بود. قبل از خرید، مزایا و معایب را بسنجید و به یاد داشته باشید که پرداخت برای یک مجموعه با کیفیت در دراز مدت بسیار ارزان‌تر است. گزینه های ارزان تر ممکن است برای مدتی خوب کار کنند، اما به راحتی فرسوده می شوند. خرید چندین ست در یک سال دردسر زیادی خواهد داشت و حتی در دراز مدت گرانتر می شود.

طول دسته

قرار است دسته نه کوتاه باشد و نه بلند. وقتی دسته آنقدر بلند می شود، نگهداری مجموعه سخت می شود. به طور مشابه، وقتی دسته آنقدر کوتاه است، به این معنی است که هنگام تمیز کردن باید خم شوید.

سهولت در نگهداری

به دلیل طول دسته بلند، نگهداری این مجموعه ممکن است سخت باشد. بنابراین مهم است که این واقعیت را هنگام انتخاب مجموعه مورد نظر خود در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که دارای طراحی جمع و جور است که حتی در اتاق هایی که جادار نیستند، می توان آن را بدون مشکل نگهداری کرد.

ظرفیت ظرف گردگیری

باید ظرف خاک انداز پهن باشد به طوری که در یک جارو کردن، مقدار زیادی کثیفی را در خود نگه دارد. یک خاک انداز مانند آن در مقایسه با نمونه های کوچکتر به سرعت تمیز می شود. با این حال، نباید در خرید یک خاک انداز پهن عجله کنید، در حالی که فضای تمیز کردن شما کوچک است.

جارو و خاک انداز1-کالا نقد

سوالات متداول در مورد جارو و خاک انداز

چگونه یک خاک انداز خوب انتخاب کنیم؟

مهم ترین ویژگی که در یک خاک انداز باید به دنبال آن باشید، موادی است که از آن ساخته شده است. یکی را انتخاب کنید که محکم باشد، لبه های قالب بندی شده داشته باشد و روی لب ها لاستیک باشد.

آیا یک خاک انداز می تواند پارکت منزل را خراب کند؟

لبه های خاک انداز ممکن است به پارکت آسیب برساند اما اگر خاک انداز شما لبه هایش لاستیکی باشد، تمام پارکت و کفپوش‌های شما سالم می‌مانند.

بهترین راه برای تمیز کردن خاک انداز چیست؟

ساده ترین و موثرترین راه برای تمیز کردن خاک انداز، شستن آن با آب گرم است. همچنین می توانید از صابون برای تمیز تر کردن آن استفاده کنید. با این حال، لازم نیست این کار هر روز انجام شود، زیرا گردگیرها طوری طراحی شده اند که چیزی به آنها گیر نمی کند. بنابراین لازم نیست هر بار که از آن استفاده می کنید آن را تمیز کنید.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام جارو و خاک انداز و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / شستشو و نظافت برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 18 مدل از پرفروش ترین جارو و خاک انداز ها

درحال دریافت محصولات منتخب ...

راهنمای خرید 18 مدل جارو و خاک انداز برای تمیز کردن محیط + قیمت روز - javawait

بهترین جارو و خاک انداز های پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *