بهداشت خانگیکالا های سوپرمارکتی

قیمت 18 مدل ضد عفونی کننده سطوح {پرفروش} در بازار + خرید اینترنتی

استفاده مکرر از اسپری های ضدعفونی کننده مناسب بر روی سطوح در همه جای خانه، محل کار یا پوست شما برای جلوگیری از گسترش عفونت ها و بیماری ها بسیار مهم است. از آنجایی که چندین اسپری ضدعفونی کننده در بازار موجود است، شناخت آنها بسیار مهم است.از آنجایی که اسپری های ضدعفونی کننده سطوح همه کاره هستند، انتخاب کدام یک و برای چه هدفی می تواند کمی مشکل باشد؟ به همین علت در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین ضد عفونی کننده سطوح را باتوجه به نیاز خود با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمائید. پس با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین ضد عفونی کننده های سطوح پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

می‌توانید کف زمین را جارو برقی بکشید و تمیز کنید، اما همچنان به اسپری ضدعفونی‌کننده برای تمیز کردن لکه‌ها و لکه‌های باقی مانده نیاز دارید. یک اسپری ضد عفونی کننده در هر ساعت مورد نیاز است. آنها نه تنها عناصر چسبنده روی میز شما را تمیز می کنند، بلکه به پاکسازی مکان شما و از بین بردن میکروب های موجود در محیط نیز کمک می کنند. این اسپری‌های ضدعفونی‌کننده سطوح بسیار مفید هستند زیرا می‌توان آن‌ها را در تمام قسمت‌ها، از جمله سطح آشپزخانه و روی پوست دستتان در این دوران کرونایی استفاده کنید.

ضد عفونی کننده سطوح چیست؟

اسپری های ضد عفونی کننده ابزارهای بیوشیمیایی هستند که برای از بین بردن میکروارگانیسم ها از جمله باکتری ها، میکروب ها و … روی سطوح ساکن ایجاد می شوند. آنها اغلب در بیمارستان ها، جراحی های دندانپزشکی، آشپزخانه ها و حمام ها برای از بین بردن میکروب ها و لکه ها استفاده می شوند. برخی از اسپری ها عملکردهای مختلفی مانند ضدعفونی کردن دست ها و تمیز کردن سطوح نرم در این دوران کرونایی دارند.

ضدعفونی کننده سطوح به چند نوع تقسیم می شوند؟

ضد عفونی کننده سطوح به طور کلی به 3 نوع تقسیم می شوند که عبارتند از:

1- اسپری ضد عفونی کننده سطوح

اسپری ضد عفونی کننده سطوح هر نوع آلودگی را از بین می‌برد و سطوح را کاملا ضد عفونی می‌کند. برای کرونا و جلوگیری از انتشار بیماری، اسپری ضد عفونی کننده سطوح کاربرد فراوانی دارد. این محصول برای سطوح طراحی شده و نباید از آن به عنوان ضد عفونی کننده‌ی دست استفاده کرد.

2- محلول ضد عفونی کننده سطوح

مایع ضد عفونی کننده از جمله محصولاتی هستند که برای ضدعفونی کردن انواع سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. محلول ضد عفونی کننده با استفاده از مواد غیر الکلی و آنتی باکتریال تهیه می‌شوند. افزون بر این مانع از خوردگی و از بین رفتن رنگ می‌شوند. از این رو می‌توان برای سطوح چوبی از آنها استفاده کرد.

3- قرص ضدعفونی کننده سطوح

قرص‌های ضدعفونی کننده نیز برای ضدعفونی کردن و از بین بردن انواع سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این قرص، باید آنها را در آب حل کرد.

👈بهترین و پرفروش ترین ضد عفونی کننده های سطوح را اینجا ببینید + لیست قیمت + خرید اینترنتی👉

 

ضد عفونی کننده سطوح1-کالا نقد

ضدعفونی کننده سطوح مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

  • ایمن بر روی پوست انسان و حیوانات
  • اغلب از بیماری هایی مانند کرونا جلوگیری می کنند.
  • محیط و فضای بیرونی را با آن می توانید استریل کنید.
  • از نظر زیست محیطی ایمن.
  • هیچ لکه، آسیب یا بوی نامطبوعی بر جای نمی گذارد.
  • موثر و مفید.
  • قیمتشان مناسب است.

5 فاکتور مهم که هنگام خرید اسپری ضدعفونی کننده سطوح باید در نظر بگیرید:

1- نوع سطحی که باید تمیز شود

اسپری ضدعفونی کننده مناسبی را انتخاب کنید که بتواند تمام سطوح و محیط اطراف را از جمله سطح نرم، روکش سخت، توالت فرنگی و دستگیره ها، سطح دستگاه ها و ملحفه و لباس را تمیز کند که برای دست ها مناسب بوده و می تواند ذرات ناخواسته موجود در هوا را نیز از بین ببرد.

2- بهره وری

به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی در اسپری ضدعفونی کننده، 30 ثانیه تا پنج دقیقه برای مرطوب ماندن آن روی سطح لازم است تا میکروب ها به موقع از بین بروند. توجه داشته باشید که خواندن و پیروی از دستورالعمل ها در حین استفاده از آنها ضروری است.

3- استفاده راحت

اکثر اسپری‌های ضدعفونی‌کننده سطوح تنها در یک مرحله ضدعفونی می‌شوند و می‌توانند طیف وسیعی از باکتری‌ها، میکروارگانیسم‌ها، کپک‌ها و زنگ‌زدگی را در بیمارستان‌ها، مدارس، سازمان‌ها و … برطرف کنند.

4- اثر بخشی

همیشه با توجه به نیاز خود به دنبال اسپری ضدعفونی کننده باشید. بسیاری از ضدعفونی‌کننده‌ها می‌توانند باکتری‌ها و میکروب‌هایی را که در مجاورت شما مهم هستند از بین ببرند. با این حال، برخی از اسپری های ضد عفونی کننده فقط برای از بین بردن کثیفی از سطح نرم یا پوست مفید هستند.

5- ایمن برای استفاده

غلظت الکل و مواد شیمیایی روی محصول را بررسی کنید. از هر نوع اسپری ضد عفونی کننده که می تواند به هر سطحی که روی آن استفاده می شود آسیب برساند، خودداری کنید.

بهترین برند های ضد عفونی کننده سطوح در ایران

تولید کننده های بسیار زیادی در ایران در زمینه تولید ضد عفونی کننده سطوح و دست به خصوص بعد از همه گیری بیماری کرونا وجود دارد. ضد عفونی کننده‌ی دتول، سپتی سرفیس، لطیفه، فارماسی، باسیلول، افروز و اکتیو از جمله برندهای محبوب و پرفروش در این زمینه به شمار می‌آیند.

ضد عفونی کننده سطوح2-کالا نقد

سوالات متداول در مورد ضد عفونی کننده سطوح

چگونه سطوح خانه را ضدعفونی کنیم؟

ابتدا سطوح را پاک کنید و هرگونه میکروب، کثیفی یا زباله را از بین ببرید. باکتری‌ها می‌توانند روی دستگیره‌های در، سطوح میز، صندلی‌های غذاخوری، میز آشپزخانه، قفسه‌های حمام، توالت فرنگی و بسیاری مناطق دیگر وجود داشته باشند. پس از پاک کردن، اسپری ضدعفونی کننده مناسب سطح را روی سطوح بزنید.

برای چه مدت می توان از اسپری ضد عفونی کننده سطوح استفاده کرد؟

معمولاً حدود دو سال پس از تاریخ تولید، تاریخ انقضاء آن به پایان می رسد.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام ضد عفونی کننده سطوح و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی کالا های سوپرمارکتی / بهداشت خانگی برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 18 مدل از پرفروش ترین ضد عفونی کننده های سطوح

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قیمت 18 مدل ضد عفونی کننده سطوح {پرفروش} در بازار + خرید اینترنتی - javawait

بهترین ضد عفونی کننده های سطوح پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *