خانه و آشپزخانهحمام و سرویس بهداشتی

19 پیشنهاد خرید خوشبو کننده هوا (بوگیر) بهترین در سال 1402 + قیمت روز

از آن جایی که هیچ چیز بدتر از بوی بد نیست که به سادگی بتوانید از شر آن خلاص شوید، برای خلاص شدن از بوی بد می توانید از بهترین خوشبو کننده های هوا استفاده کنید. خوشبو کننده هوایی را باید پیدا کنید که دوستش داشته باشید. چرا این موضوع اینقدر مهم است؟ زیرا بو یکی از اولین چیزهایی است که مهمانان هنگام ورود به منزل شما متوجه آن می شوند. با کمک کمی از خوشبو کننده هوا و برخی از بهترین عطرهای خانگی مهمانان شما در کمترین زمان در مورد آن نظر خواهند داد. در این راهنمای خرید ما به شما کمک می کنیم تا بهترین خوشبو کننده هوا را با توجه به نیاز خود با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمایید. پس با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین خوشبو کننده های هوا پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

خوشبو کننده‌های هوا محصولات مصرفی هستند که معمولاً رایحه تولید می‌کنند و در خانه‌ها یا فضاهای داخلی تجاری مانند سرویس‌های بهداشتی، راهروها، دهلیزها و سایر فضاهای داخلی کوچکتر و همچنین در مناطق بزرگ‌تر مانند لابی هتل‌ها، نمایندگی‌های خودرو، کلینیک های پزشکی و مکان های عمومی و … استفاده می‌شوند. و هم چنین می توانید از خوشبو کننده های هوا در خودرو استفاده کنید.

تاریخچه خوشبو کننده هوا

مردم از ابتدا سعی کرده اند هوای بدبو را بپوشانند. از اقلام مانند گل، اسانس و بخور استفاده می شود.

اولین خوشبو کننده هوا واقعاً مدرن در سال 1948 میلادی عرضه شد. از فناوری برای انتشار حشره کش ها استفاده کرد.ترکیبات معطری که منتشر می کند می تواند برای چند ساعت در هوا باقی بماند. با این پیشرفت جدید، فروش خوشبو کننده هوا شروع شد.

در طول دهه 1950 میلادی، شرکت‌ها شروع به تغییر این محصول کردند و موادی را به آن اضافه کردند که بوها را از بین ببرند یا حداقل بو ها را خنثی کنند. اما به دلیل نگرانی های زیست محیطی، تولید کنندگان از دهه 1980 میلادی به دنبال جایگزین هایی برای خوشبو کننده ها هستند.

ارزان ترین و بهترین خوشبو کننده های هوا را اینجا ببینید! + لیست قیمت و خرید آنلاین

4 مزیت خوشبو بودن هوا

شاید فکر کنید تنها دلیل خوشبوکننده بودن هوا، پوشاندن بوهای نامطبوع است. با این حال، خوشبو کننده ها نیز در بازار وجود دارند که هوا را ضد عفونی می کنند. اگر فردی در خانواده شما بیمار است یا می‌خواهید در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا یا هر زمان دیگری از افراد خانواده خود از بیماری حفظ کنید، می‌توانید از آنها استفاده کنید. ولی در کل مزیت های دیگر خوشبو کننده های هوا به شرح زیر می باشد:

1- تاثیر در خواب راحت شبانه

2- اثر مثبت بر روی خلق و خو

3- کاهش استرس

4- ایجاد آرامش روانی

خوشبو کننده های هوا به چند نوع تقسیم می شوند؟

  • خوشبو کننده های مدرن
  • ژل های معطر
  • اسپری ها
  • چوب های معطر
  • شمع های معطر
  • پات پوری
  • عود

خوشبو کننده هوا1-کالا نقد

چه نوع خوشبو کننده هوا را انتخاب کنم؟

اگر می‌پرسید کدام نوع خوشبوکننده هوا را باید انتخاب کنید، فکر می‌کنیم این بستگی به مدت زمان، اندازه خانه و همچنین محل استفاده از این خوشبوکننده جدید دارد. اینها رایج ترین انواع خوشبو کننده هوا هستند.

اگر به دنبال چیزی با تاثیر فوری هستید ، اسپری خوشبو کننده هوا را انتخاب کنید.اسپری خوشبو کننده هوا باعث می شود تا از شر بوهای آشپزی و بوی حیوان خانگی سریعا خلاص شوید. خوشبو کننده های اسپری را می توان در هر اتاقی می توانید استفاده کرد.

برای راهرو یا آشپزخانه خود از دستگاه خوشبو کننده هوا استفاده کنید تا دائماً یک عطر دوست داشتنی مورد علاقه تان را وارد خانه تان کند.

خوشبو کننده های هوای جامد دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. آنها در کنار شما قرار می گیرند و به مرور زمان بو می دهند. اینها ظریف هستند، بنابراین برای از بین بردن سریع بوها از هوا بهترین نیستند، اما می توانند برای استفاده در اتاق خواب عالی باشند تا بوی خوبی ایجاد کند.

کیسه‌های زغالی شبیه خوشبوکننده‌های هوای جامد هستند که باید در جایی دور از حیوانات خانگی و کودکان قرار گیرند و به مرور کار خود را انجام می‌دهند. اگرچه اینها بدیهی است که گزینه طبیعی تری هستند.

خوشبو کننده هوا2-کالا نقد

سوالات متداول در مورد خوشبو کننده هوا

خوشبو کننده خودرو چقدر دوام می آورد؟

بسته به نوع خوشبو کننده هوا که خریداری می کنید، محصول از چند هفته تا حدود دو سال دوام خواهد داشت. بسته بندی محصولات مورد نظر خود را بررسی کنید. اغلب اوقات، تولیدکنندگان لیست می کنند که محصول چه مدت دوام می آورد. اگر روی چیزی مانند ژل خوشبو کننده خودرو یا محصول مشابهی هزینه می کنید که عطری را منتشر می کند، طول عمر آن محصول می تواند به آب و هوا، تعداد دفعات رانندگی بستگی داشته باشد.

آیا نصب خوشبو کننده در خودرو آلرژی من را تحریک می کند؟

بله، خوشبو کننده‌های هوای خودرو می‌توانند آلرژی شما را تحریک کنند، بنابراین هنگام خرید احتیاط کنید. به عنوان مثال، اگر می دانید که به اکثر رایحه های گل آلرژی دارید، در صورت امکان از آنها دوری کنید. محصولات مختلفی با رایحه غیرمصنوعی در بازار وجود دارد (مانند خوشبو کننده های هوای تولید کننده یون منفی) که می توانید به عنوان جایگزین آاز نها استفاده کنید.

کدام خوشبو کننده خودرو در صورت ریختن، به خودرو من آسیب می رساند؟

 ژل‌های خوشبوکننده هوای خودرو به دلیل ریختن آن‌ها باعث آسیب می‌شوند. خوشبو کننده های هوای یونی منفی لزوماً هیچ آسیبی نمی رسانند، تا زمانی که آنها را به درستی اجرا کنید. بیشتر اسپری های خوشبو کننده هوا در یک قوطی فشرده می شوند، بنابراین مراقب سوراخ کردن خود قوطی باشید. بسیاری از محصولات، بهترین شیوه ها و احتیاط ها را در برابر برخی رفتارها فهرست می کنند، بنابراین قبل از استفاده، برچسب آن را بخوانید.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام خوشبو کننده هوا و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / شستشو و نظافت برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 19 مدل از پرفروش ترین خوشبو کننده های هوا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

19 پیشنهاد خرید خوشبو کننده هوا (بوگیر) بهترین در سال 1402 + قیمت روز - javawait

بهترین خوشبو کننده های هوا پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *