خانه و آشپزخانهصوتی و تصویری

قیمت 20 مدل پایه دیواری و سقفی (براکت) تلویزیون + راهنمای خرید

اگر شما هم تلویزیون بزرگ و عریض دارید ، قطعا باید بدانید که چنین تلویزیونی محیط بسیار زیادی را اشغال میکند، در شرایطی که فضای کافی برای دیزاین کردن و چیدمان تلویزیون در محیط منزل یا کار نداشته باشید، پایه دیواری و سقفی تلویزیون یا براکت راه حلی مناسب برای شماست. حالا در بین این همه پایه دیواری و سقفی تلویزیون برای شما کدام مناسب است؟ نگران نباشید! ما در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین پایه دیواری و سقفی تلویزیون یا براکت را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگا ههای معتبر اینترنتی خریداری نمائید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین پایه های دیواری و سقفی تلویزیون پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

انواع پایه دیواری و سقفی تلویزیون

به طور کلی پایه دیواری و سقفی تلویزیون به 6 نوع تقسیم می شوند که در ذیل هر یک را به طور اختصار توضیح می دهیم.

👈بهترین پایه های دیواری و سقفی تلویزیون را اینجا ببینید + لیست قیمت + خرید👉

1) پایه دیواری بازویی تلویزیون

پایه دیواری و سقفی تلویزیون1-کالا نقد

پایه دیواری بازویی تلویزیون امکان حرکت در تمامی جهات از جمله زوایای جلو، عقب، بالا، پایین، چپ و راست را به کاربر می دهد. پایه دیواری بازویی تلویزیون همانطور که گفتیم از قابلیت خوبی برای چرخاندن صفحه نمایشگر تلویزیون برخوردار است.
شما کاربران عزیز می توانید به کمک پایه دیواری بازویی تلویزیون و انتخاب یک دیوار مناسب به سادگی زوایای قابل دید تلویزیون را برای خود مهیا کنید.

2) پایه دیواری تلویزیون ثابت

پایه دیواری و سقفی تلویزیون2-کالا نقد

این نوع پایه دیواری تلویزیون با قابلیت ثابت نگه داشتن تلویزیون بر روی دیوار طراحی و تولید شده است و اجازه حرکت و چرخش را در این نوع پایه دیواری تلویزیون، به کاربر نمی دهد. اگرچه پایه دیواری تلویزیون ثابت برای هر نوع تلویزیون با هر نوع اندازه و اینچی طراحی شده است، اما برای تلویزیون های حداکثر 55 اینچ مناسب تر هستند.

پایه دیواری تلویزیون ثابت از سه قطعه فلزی بسیار مقاوم تشکیل شده است. یک قطعه برای نصب شدن بر روی دیوار و دو قطعه دیگر برای اتصال به تلویزیون هستند که مانند بازو دستگاه شما را بر دوش خود ثابت نگه می دارند. این دو قطعه پایه دیواری (ثابت) تلویزیون در اندازه و سایز های متنوع طراحی و تولید شده اند تا تلویزیون هایی با اندازه های 42 الی 70 اینچ را پشتیبانی کنند. قطعه ی اصلی پایه دیواری تلویزیون را می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به متخصص بر روی دیوار وصل کنید.

3) پایه دیواری تلویزیون متحرک

پایه دیواری و سقفی تلویزیون3-کالا نقد

این نوع پایه دیواری تلویزیون با امکان تغییر زاویه 15 درجه به سمت بالا و پایین به کاربران خود امکان دسترسی راحت تر را میدهند. از این رو پایه دیواری تلویزیون متحرک با وجود یک پیچ و یا دکمه مخصوص امکان تنظیم شیب صفحه را برایتان مهیا می کند، با این کار حتی اگر تلویزیون خود را در ارتفاعی بالا نیز نصب کرده اید، میتوانید به طرز بسیار آسانی موفق به تماشای تصاویر نمایشگر آن شوید.

با استفاده از پایه دیواری تلویزیون متحرک خیلی راحت به درگاه های ارتباطی پشت تلویزیون خود دسترسی پیدا کنید.

همچنین شیب دار کردن صفحه نمایشگر با استفاده از پایه دیواری تلویزیون متحرک، سبب کاهش بازتاب نور خورشید و یا دیگر منابع نورانی موجود در محیط به صفحه نمایشگر تلویزیون شما خواهد شد و با این وجود تصاویر را با کیفیت مناسب و نور واقعی خود نمایشگر مشاهده خواهید کرد.

4) پایه سقفی تلویزیون

پایه دیواری و سقفی تلویزیون4-کالا نقد

پایه سقفی علاوه بر تغییر زاویه 15 درجه به سمت بالا و پایین قابلیت فاصله گرفتن از سقف با توجه به ارتفاع محیط را دارد و برای مکان هایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند که دیوار مستحکم و مقاوم برای تکیه گاه و نصب پایه دیواری تلویزیون، ندارند پس بدین ترتیب استفاده از پایه سقفی، کاربرد بسیار زیادی نزد کاربران پیدا خواهد کرد و مورد توجه قرار میگیرند.

5) پایه ایستاده یا نمایشگاهی

پایه دیواری و سقفی تلویزیون5-کالا نقد

پایه ایستاده یا نمایشگاهی تلویزیون این نوع پایه ها بصورت ایستاده و قابلیت جابه جایی را هم نیز دارند و مناسب برای تلویزیون های بسیار بزرگ می باشند.

6) پایه مانیتورینگ

پایه دیواری و سقفی تلویزیون6-کالا نقد

پایه های مانیتوریگ هم تقریبا همانند پایه دیواری بازویی تلویزیون میباشند ولی با این تفاوت که بر روی میز نصب می شوند.

پایه دیواری تلویزیون چه مزایایی دارد؟

  • استفاده از پایه دیواری تلویزیون ال ای دی و ال سی دی برای منازلی که کودکان مدام در حال رفت و آمد هستند بسیار مناسب است. زیرا تلویزیون نصب شده روی دیوار دیگر امکان جابجا شدن و تکان خوردن توسط کودکان را ندارد. در صورتی که میزهای تلویزیون این مزیت را ندارند.
  • فرض کنید که فضای بزرگی برای چیدمان منزل در اختیار دارید، باید بدانید طراحی‌ شیک و زیبای این پایه‌ دیواری های تلویزیون جلوه خاصی به منزل شما خواهد داد پس فقط علت کمبود جا اکتفا نکنید چرا که پایه دیواری تلویزیون مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارد.
  • در مکان‌های عمومی و شلوغ و پر رفت و آمد استفاده از پایه دیواری تلویزیون ال ای دی و پایه دیواری تلویزیون ال سی دی نیز بسیار توصیه می‌ شود. بدین شکل دیگر خطر تکان خوردن و افتادن تلویزیون وجود ندارد.

👈مشاهده انواع پایه های دیواری و سقفی تلویزیون + قیمت روز👉

قبل از خرید پایه دیواری و سقفی تلویزیون به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

1) انتخاب نوع

نخستین نکته در خصوص خرید پایه دیواری تلویزیون توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در بخش قبلی از همین مطلب شما را با انواع مختلفی از این براکت های دیواری آشنا کردیم و حال دیگر انتخاب از میان آنان بسته به میزان بودجه و نظر خود شما خریداران عزیز دارد.

یادتان باشد در جایی که دیوار مناسب برای نصب تلویزیون بر روی آن وجود ندارد، به هیچ عنوان نباید از دیوارهای کاذب برای این منظور استفاده کنید؛ بهترین گزینه برای چنین مکان‌هایی استفاده از پایه های سقفی برای نصب مستحکم تلویزیون می باشد.

2) جنس پایه

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید پایه دیواری تلویزیون توجه به جنس آن می باشد که برای این منظور شما در بازار می توانید با پایه هایی فلزی، آهنی و همچنین استیل مواجه شوید. انتخاب در این خصوص بیشتر بسته به وزن تلویزیون و اندازه آن برایتان دارد.

3) تناسب با اندازه تلویزیون

نکته سوم در انتخاب پایه دیواری و سقفی تلویزیون توجه به تناسب آن با سایز تلویزیون شما است که برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما با مطالعه بخش راهنمای خرید پایه از مناسب بودن آن برای نصب تلویزیون چند اینچی خود اطمینان حاصل نمایید.

4) حداکثر تحمل وزن

از توجه داشتن به حداکثر وزنی که پایه انتخابی تان می تواند متحمل آن شود نیز غافل نشوید! برای این منظور بهتر است با توجه به وزن کل تلویزیون خود وارد عمل شده و سعی کنید پایه ای را خریداری نمایید که حتی بیش از وزن نمایشگر خانگی شما را می تواند تحمل نماید.

5) نوع دیوار

یکی از مهمترین عامل هایی که بیشتر خریداران نسبت به آن آگاه نیستند، توجه به نوع دیواری است که می خواهند تلویزیون را روی آن نصب کنند.

قبل از خرید محصول جنس دیوار اتاق را بررسی نمایید که از چه نوعی است. آیا دیوار اتاقتان بتنی یا آجری و… است؟ یا از دیوار کاذب جهت نصب تلویزیون خود می خواهید استفاده کنید؟

ما به طور قطع به شما میگوییم که به هیچ عنوان از دیوار کاذب جهت نصب استفاده نکنید. توصیه ما به شما این است که حتما از پایه های دیواری سقفی جهت نصب تلویزیون خود استفاده کنید.

6) قیمت

در این مطلب ما هر آنچه که بر روی قیمت پایه دیواری و سقفی تلویزیون موثر است را برایتان توضیح دادیم و حال دیگر این شما هستید که باید متناسب با میزان بودجه و صد البته مشخصاتی همچون وزن و اندازه نمایشگر خانگی خود اقدام به خرید یک براکت دیواری مستحکم و قابل اطمینان برای خود باشید.

پایه دیواری و سقفی تلویزیون7-کالا نقد

نحوه نصب پایه دیواری تلویزیون

درصورتی‌که در آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید و یا دوست ندارید تلویزیون خود را روی میز قرار دهید وصل کردن آن روی دیوار بهترین روش جایگزین خواهد بود. در ادامه قصد داریم شما را با نحوه نصب پایه دیواری تلویزیون آشنا نماییم تا بتوانید خود در منزل این کار را انجام دهید.

1) انتخاب پایه دیواری مناسب

ارزان‌ترین پایه دیواری تلویزیون نوع ثابت آن است. درصورتی‌که می‌خواهید تلویزیون شما در فاصله کمی از دیوار نصب شود پایه دیواری تلویزیون ثابت گزینه مناسبی برای این کار خواهد بود. پایه دیواری منعطف دارای کارایی بسیار زیادی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تنظیم فاصله دیوار تا تلویزیون و چرخش آن به چپ و راست اشاره نمود.

به‌طورکلی درصورتی‌که انواع پایه‌های دیواری را بشناسید می‌توانید پایه دیواری موردنظر خود را با فضای منزل یا محل کار شما تناسب دارد خریداری نمایید.

2) مشخص کردن موقعیت تلویزیون روی دیوار

در مرحله بعد محل قرار گرفتن تلویزیون روی دیوار را باید مشخص نمود. تلویزیون باید در سطح چشم شما نصب گردد. اگر تلویزیون را بالاتر از این سطح قرار دهید، به‌عنوان‌مثال روی شومینه باعث خواهد شد در طولانی‌مدت دچار گردن درد شوید.

علاوه بر این، در مواقعی که تمایل دارید در حالت دراز کشیده تلویزیون نگاه کنید اگر آن را در یک سطح بالا روی دیوار نصب کنید مجبور می‌شوید گردن خود را به عقب بکشید که این بار هم باعث فشار روی مهره‌های گردن و گردن درد خواهید شد.

3) اتصال پایه دیواری تلویزیون

پایه دیواری تلویزیون را به پشت بخوابانید و شاخک‌های آن را با پیچ‌های مخصوص که در جعبه قرار دارند به پشت تلویزیون متصل نمایید. سپس صفحه اصلی پایه دیواری تلویزیون را در محل موردنظر روی دیوار قرار دهید و با استفاده از متر و تراز روی پایه دیواری، مطمئن شوید که پایه دیواری تعادل خوبی دارد. محل‌های موردنظر جهت سوراخ کردن دیوار را علامت‌گذاری نمایید.

حال محل‌های علامت‌گذاری شده را سوراخ نمایید و صفحه اصلی پایه دیواری را به دیوار پیچ نمایید. اگر پایه دیواری شما سنگین باشد از یک نفر برای نگاه‌داشتن آن کمک بخواهید. درنهایت تلویزیون را با استفاده از شاخک‌های وصل شده به صفحه اصلی متصل نمایید. به‌عنوان حسن ختام کار، پیچ زیر شاخک را برای ثابت شدن تلویزیون سفت نمایید.

پایه دیواری و سقفی تلویزیون8-کالا نقد

سوالات متداول در مورد پایه دیواری و سقفی تلویزیون

رایج ترین پایه های دیواری و سقفی تلویزیون در بازار چه جنسی دارند؟

پایه دیواری های تلویزیون آهنی، پایه دیواری تلویزیون فلزی و استیل رایج ترین جنس های پایه دیواری و سقفی در بازار می باشند.

از پایه دیواری تلویزیون به چه روش هایی نگهداری کنیم؟

  • حتما بعد از خریداری محصول از کمک فرد متخصص در زمینه نصب براکت دیواری خود استفاده نمایید.
  • قبل از نصب پایه و پیچ کردن آن، توجه داشته باشید که زیر محل مشخص شده هیچ گونه سیم برقی وجود نداشته باشد، زیرا امکان خطر برق گرفتگی وجود دارد.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام پایه دیواری و سقفی تلویزیون و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / صوتی و تصویری برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 20 مدل از پرفروش ترین پایه های دیواری و سقفی تلویزیون

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قیمت 20 مدل پایه دیواری و سقفی (براکت) تلویزیون + راهنمای خرید - javawait

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *