خانه و آشپزخانهصوتی و تصویری

راهنمای خرید 2 مدل گیرنده تلویزیون دیجیتال USB (بهترین) + قیمت روز

شما با شنیدن نام گیرنده تلویزیون دیجیتال USB ، چه چیزی را به یاد می آورید؟ اگر پاسخ ستاپ باکس است؛ این گیرنده ها دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟ تصور کنید که در راه خانه یا مسافرت هستید و یکی از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما همزمان پخش می شود. یا یک مسابقه جالب فوتبال را تماشا کنید. می توانید بگویید که من از برنامه های اینترنتی تلویزیونی برای تماشای تلویزیون استفاده می کنم. اما به خاطر داشته باشید که خدمات اینترنت پرسرعت در ایران هنوز حاشیه های زیادی دارند و از طرف دیگر ، همه این برنامه ها خدمات رایگان را به همه اپراتورها ارائه نمی دهند. در نتیجه ، تا محبوبیت این برنامه ها در بین مردم هنوز فاصله زیادی مانده است. در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین گیرنده دیجیتال USB را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمائید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین گیرنده های تلویزیون دیجیتال USB پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

هنگام خرید گیرنده تلویزیون دیجیتال USB برای کامپیوتر و لپ تاپ به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

1- پشتیبانی از سیستم عامل

باید گیرنده دیجیتال خود را بر اساس سیستم عامل خود انتخاب کنید. اگر از ویندوز استفاده می کنید حتما توجه داشته باشید که گیرنده مورد نظرتان از تمام نسخه های ویندوز XP تا ویندوز 10 پشتیبانی کند و اگر از سیستم Mac استفاده می کنید حتما یک گیرنده دیجیتال معتبر با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل Mac OS که تا آخرین نسخه آن را پشتیبانی می کند تهیه کنید. عموما گیرنده های دیجیتال مخصوص Mac دارای قیمت بالاتری می باشند.

👈مشاهده قیمت بهترین گیرنده های تلویزیون دیجیتال USB + خرید آسان👉

2- ورودی آنتن

ورودی آنتن گیرنده های دیجیتال کامپیوتر یا از نوع استاندارد IEC و یا به صورت آنتن ریز MCX می باشند . برای اتصال آنتن های قوی یا آنتن هوایی به گیرنده های دیجیتال با ورودی آنتن ریز نیاز به تبدیل پیدا می کنید.

اتصال یک تبدیل هم باعث افت سیگنال دیجیتال می شود و هم باعث فشار بر روی بدنه و سخت افزار گیرنده دیجیتال می شود. بنابراین پیشنهاد ما استفاده از گیرنده های دیجیتال با ورودی آنتن استاندارد RF می باشد تا هم امکان اتصال انواع آنتن رومیزی و هوایی بدون تبدیل را داشته باشد ، هم سیگنال دریافتی افت پیدا نکند و هم به بدنه گیرنده دیجیتال فشار وارد نشود.

3- نرم افزار گیرنده دیجیتال

یکی از نکات مورد توجه هنگام خرید ، نرم افزار گیرنده دیجیتال است. نرم افزارهای متنوعی برای گیرنده های دیجیتال وجود دارد اما نرم افزارهای Totalmedia برای ویندوز و نرم افزار eyetv برای سیستم عامل مک از بهترین نرم افزارهای دریافت شبکه های دیجیتالی می باشند.

4- گارانتی

و آخرین نکته در هنگام خرید گیرنده دیجیتال USB توجه به گارانتی محصول است.

گیرنده تلویزیون دیجیتال USB1-کالا نقد

سوالات متداول در مورد گیرنده تلویزیون دیجیتال USB

گیرنده تلویزیون دیجیتال USB چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه گیرنده تلویزیون دیجیتال USB یک راه حل مناسب و مقرون به صرفه است که به شما امکان می دهد به راحتی برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید یا برنامه رادیویی خود را با لپ تاپ و کامپیوتر با اتصال USB گوش دهید. علاوه بر این ، با استفاده از رابط OTG می توانید این گیرنده های دیجیتال را به تلفن همراه یا رایانه لوحی خود متصل کنید و حتی در مترو یا هنگام مسافرت به رادیو و تلویزیون دسترسی داشته باشید. این گیرنده ها و همچنین سایر دستگاه های صوتی و تصویری دارای ویژگی های خاصی هستند.

منظور از گیرنده تلویزیون دیجیتال کامپیوتر و یا لپ تاپ چیست؟

گیرنده های دیجیتال مخصوص کامپیوتر و لپ تاپ در گذشته در دو نوع اینترنال و اکسترنال تولید می شدند اما امروزه این محصولات در قالب گیرنده دیجیتال USB یا همان اکسترنال تولید می شوند که برای همه کامپیوترها و لپتاپ ها قابل استفاده است.

گیرنده دیجیتال کامپیوتر با برندهای معتبر ایکس ویژن، مای جیکا، اورمدیا، هاپاگ، الگاتو، پروویژن و … تولید می شوند. تیونر داخلی این گیرنده ها قابلیت دریافت تمامی شبکه های دیجیتال تلویزیونی را دارند. این محصولات در مدل های مختلف با امکانات نرم افزاری و سخت افزاری متنوع با پشتیبانی از فرکانس DVB-T یا DVB-T2 به فروش می رسند.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام گیرنده تلویزیون دیجیتال USB و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / صوتی و تصویری برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را به ترتیب اولویت گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 2 مدل از پرفروش ترین گیرنده های تلویزیون دیجیتال USB

درحال دریافت محصولات منتخب ...

راهنمای خرید 2 مدل گیرنده تلویزیون دیجیتال USB (بهترین) + قیمت روز - javawait

بهترین گیرنده های تلویزیون دیجیتال USB پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *