حمام و سرویس بهداشتیخانه و آشپزخانه

راهنمای خرید بهترین لوازم جانبی حمام + قیمت روز 19 مدل اکسسوری حمام

امروزه حمام کردن یکی از ملزومات بهداشت فردی است. در این میان استفاده از لوازم جانبی حمام یا اکسسوری های حمام نقش مهمی در بهداشت و دکوراسیون حمام ما دارند. لوازم جانبی (اکسسوری) حمام می توانند به یک حمام جذابیت و هیجان بدهند. لوازم جانبی و تجهیزاتی ساده حمام از جاصابونی گرفته تا تجهیزات گران تر از قبیل وان و جکوزی. چگونگی انتخاب لوازم جانبی مناسب حمام کار دشواری نیست. اما اگر با مهارت و تخصص لازم انجام شود می تواند علاوه بر برآورده کردن نیازها باعث ایجاد یک سبک زندگی خاص برای ساکنین خانه باشد. ساکنین خانه ها و طراحان دکوراسیون باید در خرید لوازم جانبی حمام دقت بیشتری کنند بنابراین ما در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین لوازم جانبی حمام یا اکسسوری های حمام را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمائید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست میتوانید پرفروش ترین انواع ملزومات جانبی حمام پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

منظور از لوازم جانبی حمام یا اکسسوری حمام چیست؟

لوازم جانبی به وسایلی گفته می‌شود که جنبه تزیینی دارند و می‌توان این گونه تفسیر کرد که نبودنشان در کاربرد محصول اصلی اختلالی ایجاد نمی کند. اما واقعیت امر این است که وسایل مختلف در طول زمان براساس نیاز انسان و یا عادت او به استفاده از آن ها کم کم این تعریف را دچار چالش می نماید. امروزه وسایل بسیاری هستند که به عنوان اکسسوری یاد می شوند اما در واقع نبود آن ها راحتی و یا زیبایی را از منزل شما سلب می کند. از این دست از محصولات می توان اکسسوری یا لوازم جانبی حمام را نام برد.

👈مشاهده و خرید انواع قفسه یا شلف حمام، سبد، استند مناسب وسایل حمام و … + لیست قیمت👉

انواع ملزومات جانبی حمام

لوازم جانبی حمام انواع مختلف فراوانی دارد که در زیر آن ها را نام می بریم.

1- قفسه یا شلف حمام

برای نگهداری از لوازم شوینده حمام نیاز به قفسه یا شلف های حمام دارید. این قفسه ها از جنس فلزات ضد زنگ و یا پلاستیک های مقاوم هستند. قفسه های حمام به گونه ای طراحی شده اند که برای هرکدام از لوازم ضروری در حمام قسمت مشخصی دارند.

2- زیرپایی حمام

به منظور خشک کردن پاها هنگام خروج از حمام باید از پادری یا زیرپایی حمام در مقابل درب ورودی حمام استفاده کرد.

3- سطل زباله

سطل زباله کوچکی برای داخل حمام خود داشته باشید تا از ریختن آشغال در کف حمام خودداری شود در ضمن پلاستیکی داخل سطل قرار داده و حداقل هفته ای یکبار این پلاستیک را تعویض کنید تا آلودگی های احتمالی را از فضای حمام دور کنید.

4- جاصابونی

جاصابونی هم درحمام مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است برای خود یک جاصابونی مشخص داشته باشید که فقط صابونی که به بدن خود می زنید را داخل آن قرار دهید.

5- آویز حوله

میله ای در رختکن حمام داشته باشید تا لباس های تمیز خود را برروی آنها قرار دهید. این میله را هرچند وقت یکبار بشوید. توجه داشته باشید نظافت حمام موضوع بسیار مهمی میباشد چون شما برای نظافت خود از این محل استفاده میکند پس حتما این نکات را درنظر بگیرید.

6- سبد رخت

برای جدا کردن لباس های کثیف هم باید یک سبد مخصوص استفاده کرد بهتر است این سبد را در رختکن حمام قرار داد.

7- قفسه شامپو

8- شلف جاحوله ای

9- صندلی یا چهار پایه حمام

10- لگن حمام

11- آویز ریش تراش

12- میله پرده حمام

13- جای سشوار

14- بالش وان

15- لغزش گیر

16- کیف حمام

لوازم جانبی حمام1-کالا نقد

9 نکته مهم که باید قبل از خرید لوازم جانبی حمام در نظر گرفت.

مشخص کردن لیستی از لوازم جانبی حمام

لیستی از لوازم جانبی مورد نیاز خود را تهیه کنید. به حمام خود نگاه کنید و بررسی کنید که چه چیزی باید در آنجا قرار بگیرد. همچنین ، باید استفاده خود را به عنوان صاحب خانه در نظر بگیرید. لوازم جانبی که احتمالا از آنها زیاد استفاده نمی کنید را در لیست خود قرار ندهید و تنها لوازم جانبی مهم را بخرید.

تعیین بودجه تان برای خرید لوازم جانبی حمام

امروزه تعیین بودجه مهمترین نکته ای است که قبل از خرید بهترین لوازم جانبی حمام در اولویت قرار می گیرد. این امر به شما امکان می دهد مواردی را انتخاب کنید که حمام شما باشند و همچنین جایی در داخل جدول بودجه خود به آن اختصاص داده باشید. بدون شک حتی اگر پول کافی داشته باشید نیز دوست ندارید بیش از حد خرج کنید. بنابراین، لازم است ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و سپس طبق آن لوازم جانبی را تهیه کنید که از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار باشند.

ملزومات جانبی مارک دار برای حمام، بهترین نیستند.

هنگام خرید لوازم جانبی حمام ، فکر کردن در مورد برندها واقعاً لازم نخواهد بود. اکثر مردم فکر می کنند اگر انتخاب آنها از یک برند معروف باشد، بهترین خرید را انجام داده اند. در صورتی که بعضی مواقع کالای برند از کیفیت خوبی برخوردار نیست. بنابراین بهتر است در هنگام خرید به خوبی به هر مورد نگاه کنید و فقط به نام تجاری آن توجه نکنید. به این نکته توجه داشته باشید که عملکرد کالاهایی را که قصد خرید آن را دارید را نیز در نظر بگیرید.

اقلام ارزان قیمت با کیفیت خوب

تصور غلط دیگر خریداران این است که اگر هزینه بیشتری پرداخت کنند، بدین معناست که آن کالا بهترین است. در واقع، این اشتباه است زیرا بسیاری از موارد دیگر ارزان تر و حتی از نظر کیفیت بهتر هستند. بنابراین، یک خریدار هوشمند باشید. به جزئیات و قیمت های آن دقت کنید تا بتوانید با قیمت مناسب کالای خوبی را بدست آورید.

فضای داخلی حمام

ما ممکن است لوازم جانبی بخریم که فضای زیادی را اشغال می کنند و برای حمام کوچک ما مناسب نیست. بنابراین، قبل از خرید به فضای حمام خود توجه کنید تا لوازمی را انتخاب کنید که فضای زیادی از حمام شما را اشغال نکنند.

اولویت قرار دادن لوازم جانبی ضروری برای حمام

در واقع همه لوازم جانبی حمام مهم نیستند. برخی از آنها لازم نیست خریداری شوند. در خرید، به این نکته توجه کنید که ابتدا وسایل لازم را قبل از خرید کالاهایی که چندان لازم نیست ، خریداری کنید.

سبک های ساده و رنگ های خنثی

اگر شما قصد دارید هر از گاهی تم حمام خود را تغییر دهید، عاقلانه است تا از رنگ های خنثی و سبک های ساده در دکوراسیون حمام استفاده کنید. به این ترتیب هر زمان که قصد تغییر ظاهر حمام خود را داشته باشید دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی نیست. رنگ های خنثی و سبک های ساده بر دید بصری حمام شما می افزایند و باعث می شوند تا فضایی بزرگتر، روشن و دلباز داشته باشید.

نورپردازی حمام

برخی ممکن است نورپردازی را به عنوان بخش مهمی از دکوراسیون حمام در نظر نگیرند اما بهتر است بدانید لوازم نورپردازی مناسب بر زیبایی فضای حمام شما می افزایند. لوازم جانبی نورپردازی بسیار حیاتی هستند و حتی می توانند یک حس کاملاً عالی را برای حمام شما ایجاد کنند. روشنایی را انتخاب کنید که علاوه بر روشن نمودن حمام، بر زیبایی فضا نیز بیافزاید. برای انجام آن می توانید از دیوارکوب های زیبا، آویز و موارد دیگر استفاده کنید. انتخاب روشنایی شما در واقع به اندازه حمام بستگی دارد.

لوازم جانبی حمام2-کالا نقد

سوالات متداول در مورد لوازم جانبی حمام

چرا وجود لوازم جانبی حمام ضروری است؟

آن چه باید قبول کنیم این است که بسیاری از وسایل دیگر جنبه تزیینی یا غیر کاربردی ندارند و به یک ضرورت تبدیل شده اند. وسایلی که حذف آن ها خانه‌تان و در این جا اختصاصا حمام‌تان را به یک محیط تقریبا خالی و بی روح تبدیل خواهد کرد. این مسیر، راهی است که انسان در زندگی مدرن خود طی می‌کند. مدرنیته باعث می شود وجود بسیاری از وسایل به یک ضرورت تبدیل گردد.

بهترین برند ها در زمینه انواع قفسه و شلف حمام کدام ها هستند؟

یکی از مشهورترین برندها که انواع قفسه و شلف حمام و دکوری را در بازار عرضه می کند برند ikea است؛ لیمون، هوم کت، ونکو، دوریکا، سنی پلاستیک، وینتج و زیباسازان تعداد دیگری از گزینه‌های موجود در بازار هستند.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام لوازم جانبی حمام و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / حمام و سرویس بهداشتی برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 19 مدل از پرفروش ترین ملزومات جانبی حمام

درحال دریافت محصولات منتخب ...

راهنمای خرید بهترین لوازم جانبی حمام + قیمت روز 19 مدل اکسسوری حمام - javawait

بهترین ملزومات جانبی حمام پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *