حمام و سرویس بهداشتیخانه و آشپزخانه

19 مدل لیف و کیسه حمام [ارزان قیمت] + راهنمای خرید

امروزه لیف و کیسه حمام یکی از مهم‌ترین وسایل ضروری بهداشتی در حمام است. خرید لیف و کیسه حمام برای شستشوی بدن واجب است. لیف‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و هرکسی می‌تواند با توجه‌ به نوع پوست، مورد مصرف و … بهترین گزینه را برای خودش انتخاب کند. راهنمای خرید اصولی به شما کمک می کند که چه جنس و چه نوع لیفی انتخاب کنید که با پوست بدن شما سازگاری داشته باشد. بنابراین ما در ادامه توضیحاتی در این مورد خواهیم داد و هم چنین شما را راهنمایی می کنیم که بهترین لیف و کیسه حمام را از فروشگاه های معتبر اینترنتی با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمائید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست میتوانید پرفروش ترین انواع لیف و کیسه های حمام پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

منظور از لیف و کیسه حمام چیست؟

لیف و کیسه از لوازم بهداشتی حمام است که به‌وسیله الیاف معمولاً کتان به‌شکل دستی یا پلاستیکی در فرایند صنعتی بافته می‌شود. لیف معمولاً همراه با صابون برای پاک کردن آلودگی‌ها از روی سطح پوست به‌کار می‌رود. نوع سنتی آن، که در ایران برای نظافت استفاده می‌کنند. سفیدآب یا روشور، نوعی لایه بردار و سفیدکننده پوست بدن است که به‌طور سنّتی در ایران به شکل توپ های کوچک سفیدرنگ تولید و عرضه شده و در هنگام استحمام با دستکش های مخصوصی به کار گرفته می‌شود.این فرآورده با مالیده شدن بر سطح پوست به جمع‌آوری و زدودن سلّولهای مرده کمک می‌کند و باعث پاکیزگی و روشن دیده شدن یا سفید شدن رنگ پوست می‌شود.

لیف ها به طور کلی چند نوع اند؟

1- لیف های ابریشمی

از مزایای لیف های ابریشمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگار با پوست بدن و بدون مواد
  • پاکسازی بدن
  • کاهش دهنده خطوط چین و چروک در نواحی مختلف بدن

2- لیف های نانو

از مزایای لیف های نانو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لایه بردار قوی
  • دارای الیاف گیاهی
  • جایگزین لیف های سنتی

3- لیف های بافتنی

4- لیف های دستباف

لیف و کیسه حمام1-کالا نقد

👈بهترین لیف و کیسه های حمام را اینجا ببینید! + لیست قیمت + خرید اینترنتی👉

قبل از خرید لیف و کیسه حمام حتما نکات زیر را در نظر بگیرید.

1- اندازه لیف و کیسه حمام

از نکات مهمی که باید در هنگام تهیه یک لیف و کیسه حمام به آن توجه نمایید ابعاد و اندازه محصول است. قبل از اقدام به خرید حتما مشخص نمایید که می خواهید از لیف و کیسه حمام برای کودک استفاده کرده و یا تمایل دارید تا از آن برای فرد بزرگسال بهره گیری نمایید. پس از آن براساس این که لیف و کیسه حمام مورد نظر تا چه اندازه از سطح بدنتان را پوشش داده و شستشو می کند نسبت به خرید یک لیف و کیسه حمام مناسب اقدام نمایید و هم چنین شما باید بسته به اندازه سایز دستان خود یک مدل مناسب را انتخاب کنید بزرگ یا کوچک بودن باعث می شود شما نتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

2- جنس لیف و کیسه حمام

قبل از خرید به جنس لیف و کیسه حمام توجه نمایید. جنس های مختلفی از این محصول در بازار موجود است. اما همیشه مد نظر داشته باشید که جنس لیف و کیسه حمام باید متناسب با پوستتان باشد. لیف و کیسه حمام با پوست بدن شما سر و کار دارد و به همین خاطر است که باید نسبت به مواد و جنسی که در تولید آن به کار رفته است، حساسیت نشان دهید.

3- نوع 

لیف حمام دارای انواع مختلفی می باشد نوع قدیمی که از گذشته تا به امروز هم مورد استفاده قرار می گیرد نوع دست بافت می باشد و دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد و از محبوبیت زیادی در بین ایرانی ها برخوردار است نوع دیگری که وجود دارد مدل لوفا است این نوع از الیاف های طبیعی ساخته شده است و به راحتی آلودگی را از روی پوست شما پاک می کند نوع دیگر مدل اسفنجی می باشد که بسیار نرم و لطیف می باشد و به راحتی پوست بدن شما را پاک خواهد کرد و انتخاب هر کدام از این مدل ها بستگی به سلیقه شخصی شما خواهد داشت.

4- نرم و ضد حساسیت بودن لیف و کیسه حمام

یکی دیگر از موارد، نرم بودن و ضد حساسیت بودن لیف و کیسه حمام است. شما باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید به همین منظور از نرم بودن وسیله اطمینان حاصل کنید چرا که زبر بودن باعث آسیب رساندن به پوست شما می شود همچنین از مدل هایی استفاده کنید که دارای الیاف طبیعی هستند و خاصیت ضد حساسیت بودن به پوست را دارا می باشند.

5- رنگ و شکل لیف و کیسه حمام

لیف و کیسه حمام شما در چه رنگ و دارای چه طرحی نیز باشد، از دیگر مواردی است که انتخاب آن بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد. با این حال اما توصیه ما را فراموش نکنید که انتخاب محصولات استحمامی تان در یک تم رنگی و طرحی می تواند فضای حمام خانه تان را بسیار چشم نواز و زیبا جلوه دهد.

6- بند دار بودن یا نبودن لیف یا کیسه حمام

موضوعی که خودتان باید تصمیم بگیرید بند دار بودن یا نبودن لیف و کیسه حمام است. در صورت نیاز به آویزان کردن لیف خود از قفسه های موجود در حمام، حتما خرید مدل های بند دار را در دستور کار خود قرار دهید. اما اگر نیازی به آویزان کردن لیف و کیسه حمام خود ندارید، خرید مدل های بدون بند یا بند دار اصلا برایتان اهمیتی ندارد.

7- قیمت لیف و کیسه حمام

امروزه در بازار ایران قیمت های مختلفی از لیف و کیسه حمام موجود است. اگر به صورت اینترنتی تمایل به خرید محصول مورد نظر خود دارید، در ابتدا قیمت لیف حمام را در سایت های مختلف با توجه به سایز و جنس و نوع محصول بررسی نموده و سپس نسبت به خرید محصول انتخابی، اقدام نمایید.

لیف و کیسه حمام2-کالا نقد

چگونه لیف و کیسه حمام را نگهداری کنیم؟

کیسه و لیف حمام از جمله وسایلی است که به طور مرتب در حمام از آن استفاده می شود و همانطور که می دانیم یک وسیله شخصی محسوب می شود. این وسیله را بعد از هر بار استفاده در محیط مرطوب مانند: حمام رها نکنید و اگر دوباره بدون در نظر گرفتن روش های نگهداری از آن استفاده نمایید باعث تجمع میکروب و آلودگی می شود. حتما در مورد روش های نگهداری از لیف و کیسه حمام اطلاعات کسب نمایید. بنابراین در ذیل ما 6 مورد از روش های نگهداری کیسه و لیف حمام پرداختیم که عبارتند از:

1- به صورت دستی و یا از طریق ماشین لباسشویی آن ها را بشویید.

2- بعد از استفاده از لیف و کیسه حمام، آن ها را در حمام رها نکنید.

3- در تابستان لیف و کیسه حمام را زیر نور آفتاب خشک کنید.

4- بعد از شستشو، آن ها را در مکانی قرار دهید که کاملا خشک و تمیز شود.

5- بعد از خشک شدن لیف و کیسه حمام، می توانید دوباره از آن استفاده نمایید.

6- در زمستان می توانید از رادیاتور جهت خشک کردن آن ها استفاده نمایید.

لیف و کیسه حمام3-کالا نقد

سوالات متداول در مورد لیف و کیسه حمام

خرید لیف و کیسه حمام به کدام دسته از افراد توصیه نمی شود؟

خریدار قبل از تهیه لیف و کیسه حمام باید جنس پوست خود را بررسی نماید. اگر لیف و کیسه حمام خریداری شده با پوست بدن سازگاری نداشته باشد ممکن است باعث حساسیت و آسیب های پوستی جبران ناپذیر شود. برای پوست های از نوع خشک به هیچ عنوان خرید لیف و کیسه حمام را توصیه نمی کنیم، زیرا لیف و کیسه حمام از یک سری موادی ساخته شده است که برای کسانی که جنس پوست حساسی دارند، مناسب و سازگار نیست. پس حتما قبل از خرید محصول به این موارد توجه داشته باشید.

2 مورد از توصیه های مهم در مورد خشک کردن لیف و کیسه حمام را نام ببرید؟

1- در زمستان می توانید از رادیاتور جهت خشک کردن آن استفاده نمایید.

2- در تابستان لیف را زیر نور آفتاب خشک کنید.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام لیف و کیسه حمام و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / حمام و سرویس بهداشتی برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 19 مدل از پرفروش ترین لیف و کیسه های حمام

درحال دریافت محصولات منتخب ...

19 مدل لیف و کیسه حمام [ارزان قیمت] + راهنمای خرید - javawait


بهترین لیف و کیسه های حمام پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *