خانه و آشپزخانهحمام و سرویس بهداشتی

قیمت 19 مدل پایه رول دستمال برای (استفاده آسان) + راهنمای خرید

دستمال کاغذی جزء لوازم مهم و کاربردی در منزل در بسیاری از خانواده ها است. برای محافظت از دستمال کاغذی در برابر پاره شدن یا خیس شدن می توانید از پایه رول دستمال در آشپزخانه استفاده کنید. می‌توانید از این پایه رول دستمال برای مرتب نگه داشتن دستمال‌ها استفاده کنید. به غیر از استفاده از آنها در آشپزخانه، می توانید از آنها در سرویس بهداشتی، اتاق خواب، حمام یا اتاق مهمان نیز استفاده کنید. انواع پایه رول دستمال کاغذی آشپزخانه که به صورت آنلاین موجود است، می توانید گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنید. برای اتاق‌ها و آشپزخانه‌های بزرگ، می‌توانید جا دستمال کاغذی رومیزی را انتخاب کنید که می‌تواند به عنوان یک قطعه تزئینی استفاده شود. اگر فضای کوچکی دارید، می توانید یک پایه رول دستمال کاغذی دیواری انتخاب کنید. همچنین می تواند دسترسی راحت به دستمال کاغذی را درست در کنار سینک ظرفشویی فراهم کند. شما می توانید یک پایه رول دستمال فلزی آشپزخانه را انتخاب کنید، زیرا محکم است و می تواند به عنوان یک دکور در فضای شما عمل کند. پایه رول دستمال پلاستیکی را می توان در فضای باز به دلیل اندازه فشرده آنها قرار داد. در ادامه این راهنمای خرید به نکات مهم هنگام خرید پایه رول دستمال کاغذی می پردازیم. با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین پایه رول دستمال های پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

انواع پایه رول دستمال کاغذی

هنگام انتخاب نوع مناسب پایه رول دستمال، بهتر است به این فکر کنید که چه نوع دستمال کاغذی را در آشپزخانه یا حمام یا دستشویی خود قرار خواهید کرد. هر پایه رول دستمال مزایای خود را دارد. در زیر به انواع پایه رول دستمال پرداختیم.

👈بهترین پایه رول های دستمال را اینجا ببینید + قیمت روز + خرید اینترنتی👉

پایه رول دستمال کاغذی استاندارد

رول های بزرگ و استاندارد برای مناطق پر رفت و آمد مناسب هستند.

پایه رول دستمال1-کالا نقد

پایه رول های دستمال کاغذی مرکزی

پایه رول های دستمال کاغذی مرکزی یک گزینه مقرون به صرفه و بهداشتی هستند. رول بزرگ محیط های پر رفت و آمد را در خود جای می دهد، در حالی که روش توزیع کششی تضمین می کند که هر دستمال کاغذی تا زمانی که توسط هر مشتری یا کارمند توزیع نشود، تمیز و بدون استفاده باقی می ماند. با برداشتن رول مرکزی، می‌توانید هر دستمال کاغذی را از داخل به سمت پایین بکشید و به کیفیت بهداشتی این رول دستمال کاغذی کمک کنید.

پایه رول دستمال2-کالا نقد

پایه رول دستمال کاغذی سوراخ دار

با پایه رول دستمال کاغذی های سوراخ شده، مشتریان و کارمندان می توانند به راحتی مقدار مورد نیاز خود را برای تمیز کردن پاره کنند. این رول ها برای خیساندن آشفتگی های اطراف مدرسه، دفتر، اتاق استراحت یا آشپزخانه شما ایده آل هستند. پایه رول های سوراخ دار ترکیبی از استحکام، جذب و راحتی را دارند.

پایه رول دستمال3-کالا نقد

پایه دستمال کاغذی تا شده

پایه دستمال کاغذی های تاشده را می‌توان برای روی میز جلوی مهمان استفاده کرد. پایه دستمال کاغذی تا شده شامل سبک های C-Fold و M-Fold هستند. دستمال های کاغذی C-Fold طوری ساخته می شوند که روی هم قرار بگیرند، در حالی که دستمال های کاغذی چندگانه طوری ساخته می شوند که با یکدیگر قفل شوند. ماهیت به هم پیوسته دستمال کاغذی M-Fold به شما این امکان را می دهد که دستمال های کاغذی بیشتری را در هر پایه دستمال کاغذی قرار دهید، در حالی که دستمال های کاغذی C-Fold برای مهمانان راحت تر جدا می شوند.

پایه رول دستمال4-کالا نقد

سوالات متداول در مورد پایه رول دستمال

چند حقایق جالب در مورد دستمال کاغذی چیست؟

دستمال کاغذی اولین بار توسط آرتور اسکات ساخته شد. او کاغذهای توالت را در ورقه های کوچک حوله ای سوراخ کرد و آنها را فروخت.

پایه رول دستمال کاغذی باید کجا قرار گیرد؟

رایج‌ترین مکان برای آویزان کردن میله یا قفسه دستمال کاغذی، زیر کابینت است، اگرچه روی دیوار در ارتفاع قابل دسترس مطمئناً یک گزینه است. اگر می‌خواهید پایه رول دستمال را زیر کابینت نصب کنید، مطمئن شوید که از پیچ‌هایی استفاده می‌کنید که در سطح داخلی کابینت ظاهر نشوند.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام پایه رول دستمال و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / حمام و سرویس بهداشتی برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 19 مدل از پرفروش ترین پایه رول دستمال ها

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قیمت 19 مدل پایه رول دستمال برای (استفاده آسان) + راهنمای خرید - javawait

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *