خانه و آشپزخانهشستشو و نظافت

راهنمای خرید 17 مدل سبد رخت چرک {بهترین} + قیمت روز + خرید اینترنتی

آخرین چیزی که در پایان یک روز طولانی می خواهیم این است که لباس های کثیف خود را به ماشین لباسشویی بندازیم. سبد رخت چرک می توانند لباس های کثیف شما را از دید بقیه پنهان کنند، به علاوه جریان هوا را برای کاهش بوی بد و رشد کپک فراهم می کنند. سبد رخت چرک (سبد لباس) می توانند به عنوان ظروف نگهداری از همه نوع لوازم خانگی در زمانی که از آنها استفاده نمی کنند و لباس های شسته شده را از خشک کن به کمد شما منتقل می کنند، استفاده می شود. برخی از آنها دارای وسایل اضافی مانند چرخ‌ها و دسته‌های بزرگ هستند. با وجود چنین تنوع زیادی از سبد رخت چرک برای انتخاب، چگونه می توانید بهترین سبد رخت چرک (سبد لباس) را برای خود پیدا کنید؟ ما وقت گذاشتیم تا بهترین و محبوب‌ترین و پرفروش ترین سبد رخت چرک موجود در بازار را بررسی کنیم تا بتوانید لباس‌های تمیز تری داشته باشید بدون اینکه هزینه‌ای را هدر دهید.

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین سبد رخت چرک های پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

انواع سبد رخت چرک

1- سبد رخت چرک استیل

این سبد های رخت چرک استیل که معمولاً به درب مجهز هستند، به شما این امکان را می‌دهند که لباس‌های خود را با احتیاط پنهان کنید و از بوهای نامطبوع جلوگیری کنید. علاوه بر این، یک سبد لباسشویی از جنس استیل ظاهری شیک و مدرن به لوازم منزل شما می بخشد.

2- سبد رخت چرک پلاستیکی

سبد رخت چرک پلاستیکی که در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است، می توانند با دکوراسیون موجود منزل شما ترکیب شوند. علاوه بر این، تمیز کردن و نگهداری آنها آسان است.

3- سبد رخت چرک پارچه ای

این نوع سبد لباس که اغلب تاشو و جمع شونده است، راه حلی عملی برای صرفه جویی در جای شما در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، ارائه می دهد. پارچه‌هایی مانند کتانی که اغلب با ساختار چوبی پشتیبانی می‌شوند، دارای مزیت اصلی وزن بسیار سبک هستند.

4- سبد رخت چرک بامبو یا حصیری

به دلیل مقاومت در برابر رطوبت ، این نوع سبد لباسشویی درب دار برای استفاده در حمام بسیار مناسب است .

سبد رخت چرک1-کالا نقد

👈محبوب ترین سبد رخت چرک ها را اینجا ببینید! + قیمت روز + خرید اینترنتی👉

فاکتور های مهم برای خرید سبد رخت چرک یا سبد لباس

1- قابل حمل بودن

برای اینکه کار شما در انتقال لباس از سبد به ماشین لباسشویی کمی آسان تر شود، برخی از سبدها دارای چرخ هستند. برخی دیگر دارای دسته های قوی برای تسهیل حرکت آنها بین اتاق ها هستند.

2- نوع بسته شدن

یکی از ویژگی‌های راحت که بسیاری از بهترین سبدهای لباس‌شویی از آن استفاده می‌کنند، قابلیت بستن سبد است، بنابراین در حین انجام کارهایتان جوراب‌های سرگردان را نیندازید. نوع بسته شدن مورد استفاده در سبد لباس‌شویی مورد علاقه شما یک ویژگی خوب – و اغلب نادیده گرفته می‌شود – که باید در نظر گرفته شود، زیرا نشان می‌دهد که استفاده از سبد لباس‌شویی چقدر آسان است.

3- طرح

هنگام انتخاب سبد لباسشویی جدید، کمی به طراحی و سبک سبد فکر کنید. بهترین مانع لباسشویی باید با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد و به حس استایل شما بیافزاید.

از نقطه نظر عملکردی، باید طرح‌های سبد لباس‌شویی را نیز در نظر بگیرید که در واقع به راحتی در محل ذخیره‌سازی انتخابی شما قرار می‌گیرند و به اندازه‌ای بزرگ هستند که حداقل یک بار از لباس‌ها را بدون ریختن در خود نگه دارند.

4- دوام

در واقع، شما نمی خواهید هر چند ماه یکبار یک سبد لباسشویی جدید بخرید، بنابراین خرید سبد لباسشویی که ماندگاری زیادی دارد ضروری است! به دنبال مواد باکیفیت باشید و نظرات قبلی مشتریان را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید که با مانعی مواجه می شوید که می تواند آزمایش زمان را تحمل کند.

5- مواد

هیچ فایده ای برای خرید یک سبد لباسشویی جدید که قرار است فوراً از بین برود یا باز شود، وجود ندارد. لباسی را بیابید که از مواد سبک وزن ساخته شده باشد و به اندازه کافی قوی باشد که بتواند بار کامل لباس را بدون فرو ریختن نگه دارد.

فراتر از دوام، استحکام و وزن مانع لباسشویی شما، موادی که برای این محصول بهترین هستند، واقعاً به انتخاب شخصی و آنچه در فضای شما بهترین به نظر می رسد بستگی دارد.

6- قابل شستشو

فرض کنید لباس‌های باشگاه، جوراب‌های بدبو، و لباس‌های بچه‌گانه (چطور اینقدر کثیف می‌شوند؟!) را در کیف لباس‌شویی خود جمع می‌کنید. در این صورت، قطعاً ارزش آن را دارد که از مواد قابل شستشو ساخته شده باشد، بنابراین می توانید از ایجاد بوهای عجیب و غریب جلوگیری کنید. سبد لباس‌های قابل شستشو نیز احتمالاً سازگار با محیط‌زیست است، زیرا اگر لباس‌های خیس را برای مدت طولانی در آن جا گذاشته‌اید، نیازی به بیرون انداختن کل سبد ندارید.

7- ظرفیت

مدل های استاندارد ظرفیت 50 لیتری دارند و برای یک خانه سه نفره مناسب هستند. مدل‌های دیگر، با ظرفیت‌های کوچک‌تر یا بزرگ‌تر در صورت لزوم، می‌توانند برای افراد مجرد یا خانواده‌های بزرگ‌تر مناسب باشند.

8- محفظه ها

برای کمک به مرتب کردن لباس‌های خود ، برخی از سبد رخت چرک لباسشویی دارای محفظه‌های مجزای کیسه‌ای هستند: یکی برای رنگ‌های سفید و دیگری برای رنگ‌ها. برخی حتی دارای محفظه سوم برای پارچه های ظریف هستند.

سبد رخت چرک2-کالا نقد

سوالات متداول در مورد سبد رخت چرک

سبد رخت چرک (سبد لباس) را کجا باید نگه دارم؟

سبدهای رخت چرک را معمولاً در جایی که اغلب آنها را عوض می‌کنید نگهداری می‌شوند. چه اتاق خواب، کمد یا حمام. توصیه می کنیم از حمام دوری کنید، زیرا رطوبت دوش و حمام می تواند باعث کپک زدن لباس ها شود. 

چگونه یک سبد رخت چرک را انتخاب کنم؟

مطمئن شوید که سبد لباس شما دارای سوراخ های تهویه است تا لباس‌های شما کپک نزنند.

آیا سبد رخت چرک کثیف می شود؟

بله، شما باید هر ماه سبد چرک لباس را بشویید تا بو و کثیفی ها از بین بروند.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام سبد رخت چرک و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / شستشو و نظافت برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 17 مدل از پرفروش ترین سبد های رخت چرک

درحال دریافت محصولات منتخب ...

راهنمای خرید 17 مدل سبد رخت چرک {بهترین} + قیمت روز + خرید اینترنتی - javawait

بهترین سبد های رخت چرک پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *