آشپزخانهخانه و آشپزخانه

بهترین راهنمای خرید کیسه نان و سبزی (پرفروش) + قیمت ارزان 17 مدل

در طی چند سال اخیر خرید کیسه پارچه ای طرفداران زیادی پیدا کرده است. این کیسه‌ها جایگزین کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف هستند. کیسه نان و سبزی یکی از انواع کیسه‌های پارچه‌ای است که همان‌طور که از نام آن مشخص است مخصوص نگهداری نان و سبزیجات در یخچال است. همچنین می‌توانید از آن برای نگهداری لوازم شخصی خود مثلا در کمد لباس یا کمد کتاب‌های خود استفاده کنید. مزیت اصلی این کیسه‌ها دوام بالا و سبک و قابل شستشو بودن آن‌هاست. اما سوال اینجاست بهترین کیسه نان و سبزی در بازار کدام است؟ نگران نباشید!!! ما در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین کیسه نان و سبزی را باتوجه به نیاز خود با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه های بزرگ و معتبر اینترنتی خریداری نمائید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین کیسه های نان و سبزی پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

مروری بر تاریخچه کیسه نان و سبزی

زمانی که هنوز پلاستیک اختراع نشده بود مردم بیشتر از پاکت‌های کاغذی و یا بقچه‌های پارچه‌ای استفاده می‌کردند. پر واضح است که پاکت‌های کاغذی دوام چندانی نداشتند و تقریبا یک بار مصرف بودند. بقچه‌های پارچه‌ای به نسبت مقاوم‌تر بودند و با هر بار شستشو می‌شد مجددا از آن‌ها استفاده کرد.
اما با پیدا شدن سر و کله پلاستیک، جهان متحول شد و دیگر کمتر وسیله‌ای پیدا می‌شد که نمونه پلاستیکی آن ساخته نشده باشد. پلاستیک به مرور زمان در همه صنایع جای خود را پیدا کرد و به دلیل ارزان بودن، استفاده از آن به سرعت همه‌گیر شد.
جوامع غربی که زودتر با عصر پلاستیک روبرو شدند زودتر هم از مضرات آن با خبر شدند. بنابراین در اوایل قرن بیست و یک کیسه‌ های خرید پارچه‌ای جایگزین کیسه‌های پلاستیکی شدند. کیسه‌ پارچه‌ای با سبک زندگی پایدار همخوانی داشت و توجه طرفداران محیط زیست را به خود جلب کرد.
در عصر حاضر این کیسه‌ها در همه کشورها محبوبیت خاصی دارد و از آن نمونه‌های متنوعی وجود دارد. طرح روی کیسه‌ نان و سبزیجات معمولا ساده و مینیمال هستند.

منظور از کیسه نان وسبزی چیست؟

شاید در دوره شیوع کرونا بیشترین احساس نیاز به کیسه های نگهداری و حمل مواد غذایی از طرف مردم حس شد. به دلیل انتقال بیماری از طریق تماس دست ها باید برای مواد غذایی به خصوص نان و سبزی از کیسه استفاده کنیم تا تماس دست ها با آنها به حداقل ممکن کاهش یابد. درست است که کرونا کمتر شده اما همچنان احتمال انتقال میکروب و بیماری وجود دارد پس بهتر است همچنان از کیسه برای نان و سبزی استفاده کنید.

یکی دیگر از دلایل استفاده از این محصول عدم صدمه به محیط زیست می باشد. نایلون های پلاستیکی در طبیعت به سختی و در زمان طولانی تجزیه می شوند و از آسیب زننده ترین وسایل برای محیط زیست به شمار می آیند. پس باید برای خرید کیسه نان و سبزی این مورد را هم در نظر داشته باشیم تا با انتخاب بهترین کیسه نان و سبزی از نظر جنس آنها به محیط زیست لطمه نزنیم.

کیسه نان و سبزی چند نوع اند؟

کیسه نان و سبزی در مجموع به 5 دسته تقسیم می شوند که در ادامه هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.

1- کیسه‌ سبزی زیپ‌ دار

همان طور که می‌دانید قرار دادن حجم زیادی از سبزی درون یک کیسه بدون زیپ کار ساده‌ای نیست و بدون کمک شخص دیگری نمی‌توانید این کار را انجام دهید. پس اگر به دنبال یک کیسه راحت برای خرید سبزی هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما نمونه زیپ‌دار را انتخاب کنید. زیرا با باز کردن زیپ سبزی‌ها را روی آن قرار می‌دهید و با بستن زیپ سبزی درون آن قرار می‌گیرد.

2- کیسه نان و سبزی پارچه ای

کیسه های پارچه ای مزایای زیادی برای شما دارند. از جمله این مزایا می توان به صرفه اقتصادی آنها اشاره کرد که بجای خرید نایلون های پلاستیکی کافیست یکبار کیسه پارچه ای بخرید و از آن در طولانی مدت استفاده نمایید. همچنین این کیسه ها از پارچه نخی تولید شده اند و با منافذی که دارند از خمیر شدن یا کپک زدن نان ها جلوگیری میکنند. از دیگر مزایای کیسه نان پارچه ای می توان به قابلیت شستشوی آنها اشاره کرد.

همچنین از دیگر مزایای کیسه پارچه ای حفظ محیط زیست می باشد که قبل تر هم به آن اشاره شد. از گذشته بر حسب عادت سبزی ها را در روزنامه های باطله بسته بندی میکنند که سبب استفاده بی رویه از کاغذ می شود. شما با خرید کیسه سبزی و نان پارچه ای می توانید به حفظ محیط زیست کمک کنید.

3- کیسه نان و سبزی دسته دار 

گاهی شما با خرید زیادی از بازار روبرو خواهید شد و شاید حمل این خرید ها یکی از مشکلات جدی برای شما باشد. اگر حجم بالایی سبزی خریداری کنید یا تعداد نان بالایی را برای خانه خود خریداری کنید بهتر است از کیسه سبزی و نان دسته دار استفاده کنید تا حمل این مواد غذایی برای شما کار سختی نباشد.

4- کیسه‌ نان و سبزی حجم‌دار

قرار دادن سبزی و نان به مقدار کم کار ساده‌ای است. تصور کنید که بخواهید حجم زیادی از نان و سبزیجات را درون کیسه قرار دهید. این یک کار ساده نخواهد بود بلکه نیازمند تلاش و وقت زیاد است. پس اگر شما همیشه حجم زیادی از نان و سبزیجات را خریداری می‌کنید، حتما باید کیسه‌های حجم‌دار را انتخاب کنید. این کیسه‌ها به منظور قرار دادن حجم بالایی از نان و سبزیجات طراحی شده‌اند و با خرید آن‌ها مشکل خرید حجم بالا حل می‌شود.

5- کیسه نان و سبزی زیپی

مدل دیگر از این محصولات کیسه های زیپی هستند که از مزایای آن میتوان به بسته شدن درب آنها اشاره کرد که از خشک شدن نان ها در اثر انتقال هوا اشاره کرد و در نتیجه باعث می شود شما نان یا سبزی خریداری شده را تا منزل با همان تازگی حمل کنید و در سفره خود داشته باشید. در این کیسه ها به دلیل زیپ دار بودن و بسته شدن درب آنها می توانید برنج یا هر چیز دیگری نیز قرار دهید.

از کیسه نان و سبزی به چه روشی نگهداری کنیم؟

  • بعد از چند بار استفاده کیسه مورد نظر خود را شستشو دهید، زیرا بعد از مدتی رنگ و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد و ممکن است به مواد داخل آن هم سرایت کند.
  • از تماس کیسه با اجسام تیز و برنده جلوگیری کنید، زیرا باعث سوراخ یا پاره شدن کیسه می‌شود و آن را از بین می‌برد.
  • برای خشک کردن کیسه از نور مستقیم خورشید و بخاری استفاده نکنید، زیرا در ساخت بیشتر این کیسه‌ها پلاستیک یا پارچه پلاستیکی استفاده شده و با حرارت تغییر رنگ و حالت می‌دهد.
  • همیشه بعد از خرید نان درب کیسه را باز بگذارید تا رطوبت حاصل از نان که کیسه را تر کرده خشک شود و دچار کپک زدگی نشود.

👈پربازدید ترین انواع سرویس و ست لوازم پارچه ای آشپزخانه را اینجا ببینید + قیمت ارزان و مناسب👉

در هنگام خرید کیسه نان و سبزی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

1- نوع محصول

با اینکه شما این کیسه را یا به منظور نگهداری نان خریداری می‌کنید و یا سبزیجات اما یک سری تفاوت‌های اصلی با هم دارند که ممکن است شما را ترغیب به خرید یک محصول خاص کند. برخی مدل‌ها دارای دسته می‌باشند که باعث حمل اسان‌تر کیسه می‌شود. درب برخی کیسه‌ها با کشیدن نخ محکم می‌شود و برخی دیگر به وسیله زیپ باز و بسته می‌شود که این خود به سلیقه شما بستگی دارد که چه نوع کیسه‌ای را انتخاب کنید.

2- جنس کیسه

دومین نکته توجه داشتن به جنس کیسه است، کیسه های جای نان و سبزی را از پارچه پنبه ای پلی استر، اکرلیک و غیره تهیه و تولید می کنند شما باید در هنگام خرید کیسه ای را انتخاب کنید که جنس آن دارای ضخامت و کیفیت مناسبی باشد همچنین دارای رنگ ثابت باشد.

3- کیفیت دوخت

بعد از توجه به جنس محصول باید به کیفیت دوخت آن هم توجه ویژه ای داشته باشید. حتی اگر بهترین جنس کیسه را خریداری کنید، اما دوخت آن کیفیت لازم را نداشته باشد، خیلی زود از نواحی دوخت پاره شده و شما مجبور می شوید آن را با یک نمونه نو تعویض کنید.

به جنس نخی که کیسه از آن دوخته شده هم توجه داشته باشید، اگر نخ آن بی کیفیت باشد مطمئن باشید بعد از مدتی از محل دوخت پاره می شود.

4- ابعاد و اندازه

کیسه های نان و سبزی دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند بعضی مدلها کوچک و بعضی مدل های دیگر بزرگ طراحی شده اند، شما با توجه به تعداد نان و مقدار سبزی که قرار است
داخل کیسه نگهداری کنید باید مدلی مناسب را از لحاظ اندازه انتخاب کنید.

5- طرح و رنگ محصول

شاید در نگاه اول طرح و رنگ کیسه یک موضوع بی اهمیت باشد ولی اگر عمقی‌تر به موضوع نگاه کنید، متوجه می‌شوید که مانند لباس همیشه هنگام خرید نان و سبزی کیسه باید همراه شما باشد. پس اگر طرح و رنگ زیبایی نداشته باشد، شما هنگام در دست گرفتن کیسه در کوچه و خیابان احساس خوبی نخواهید داشت. پس طرح و رنگ محصول یک موضوع مهم است و حتما هنگام خرید کیسه سبزی و نان باید به آن توجه داشته باشید.

6- دسته دار بودن کیسه

کیسه ها دارای مدل های دسته دار و بدون دسته هستند کیسه های دسته دار کار شما را برای حمل و جابجایی آسان تر می کند به همین علت در صورت علاقه داشتن از کیسه های با دسته برای نگهداری نان و سبزی استفاده کنید.

7- قابلیت شستشو

داشتن قابلیت شستشو کیسه توسط ماشین لباسشویی یک ویژگی بسیار خوب میباشد که کار شما را برای شسشتوی کیسه آسان تر می کند و برای شستشوی کیسه دیگر نیازی به استفاده از دست نخواهید داشت پس در هنگام خرید از داشتن قابلیت شستشو کیسه توسط ماشین لباسشویی اطمینان حاصل کنید.

8- نحوه بسته شدن

درب کیسه های نان و سبزی به دو روش زیپی و بندی باز و بسته می شوند بسته شدن درب یک مزیت بسیار خوب می باشد چرا که از نفوذ آلودگی ها به داخل کیسه جلوگیری می کند پس در هنگام خرید به نحوه باز و بسته شدن درب کیسه توجه نمایید.

9- قیمت محصول

مهم‌ترین نکته در مورد خرید کیسه سبزی و نان قیمت آن می‌باشد. قیمت است که مشخص می‌کند که چه نوع کیسه‌ای را انتخاب کنید. اگر میزان بودجه شما زیاد بالا نباشد مجبور به خرید یک کیسه ارزان و بی‌کیفیت می‌شوید. پس اگر می‌خواهید که کیسه مورد نظر شما جنس خوب و باکیفیتی داشته باشد، حتما مقدار بودجه بیشتری برای خرید آن در نظر بگیرید.

کیسه نان و سبزی1- کالا نقد

سوالات متداول در مورد کیسه نان و سبزی

استفاده از کیسه نان و سبزی چه مزایایی دارد؟

  • یکی از آلوده‌ترین نقاط دنیا میز نانوایی است، زیرا روزانه دست‌های آلوده زیادی روی آن قرار می‌گیرد. کیسه نان از آلوده شدن نان با میز جلوگیری می‌کند.
  • قیمت آن بسیار مناسب است و شما با خرید این وسیله تا چند ماه تا یک سال از خرید پلاستیک برای نگهداری سبزی و نان معاف می‌شوید.
  • از تماس مواد غذایی با فضای بیرون جلوگیری می‌کند و جلوی آلوده شدن نان و سبزی را می‌گیرد. در واقع یک وسیله برای بهداشتی نگه‌داشتن مواد غذایی می‌باشد.
  • شما با قرار دادن سبزی درون این کیسه می‌توانید سبزی خود را تا مدت‌ها درون کیسه سالم نگه‌ دارید و از پلاسیده شدن آن‌ها جلوگیری کنید.

بهترین برند های کیسه نان و سبزی در بازار ایران کدام ها هستند؟

از بهترین برند های ایرانی کیسه های نان و سبزی می‌توان به برند ترنم، همسو ، ناردین، صبا، پارادایزر، پاپیون، گلفان، کالیته، پایا در بازار ایران می توان اشاره کرد.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام کیسه نان و سبزی و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / آشپزخانه برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را به ترتیب اولویت گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 17 مدل از پرفروش ترین کیسه های نان و سبزی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بهترین راهنمای خرید کیسه نان و سبزی (پرفروش) + قیمت ارزان 17 مدل - javawait

بهترین کیسه های نان و سبزی پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *