خانه و آشپزخانهصوتی و تصویری

راهنمای خرید 18 مدل محافظ صفحه نمایش تلویزیون {پرفروش} + قیمت روز

امروزه خرید محافظ صفحه نمایش تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است. مخصوصا در خانه‌هایی که فرزندان خردسال دارند. زیرا قیمت محافظت کننده از صفحه نمایش تلویزیون بسیار کمتر از صفحه نمایش آن است. این محصول دارای الگوهای بسیاری است که می تواند هنگام خرید شما را به چالش بکشد. بنابراین در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین محافظ صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به نیاز خود با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمائید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین محافظ صفحه نمایش تلویزیون های پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

منظور از محافظ صفحه نمایش تلویزیون چیست؟

گلس یا طلق صفحه نمایش تلویزیون یک محافظ شفاف است که به انواع تلویزیون های صفحه تخت می چسبد تا از آسیب دیدن صفحه تلویزیون مانند شکستگی، خط و خش، اثر انگشت، کنترل از راه دور و برخورد اسباب بازی جلوگیری کند. خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند معمولاً مشکل لمس کردن صفحه تلویزیون توسط فرزندشان را دارند که نه تنها احتمال آسیب دیدن صفحه نمایش را افزایش می‌دهد بلکه می‌تواند برای فرزندان شما نیز خطرناک باشد! پس بهتر است از قاب پلاستیکی به عنوان محافظت کننده و شیشه برای صفحه تلویزیون استفاده کنید و یا تلویزیون را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

انواع محافظ صفحه نمایش تلویزیون

به‌ طور کلی می‌توان محافظ‌ های تلویزیون را شیشه‌ای و پلاستیکی تقسیم کرد:

محافظ‌های شیشه‌ای نسبت به محافظ‌های پلاستیکی و طلقی مقاومت بالاتری برخوردار هستند و امنیت تلویزیون را بیشتر تضمین می‌کنند.

در ضمن این محافظ‌ها صفحه نمایش تلویزیون را در برابر ایجاد خط و خش بیشتر مصون نگه می‌دارند؛ محافظ‌های پلاستیک در زمینه جلوگیری از ایجاد خش روی تلویزیون‌ها به اندازه محافظ‌های شیشه‌ای خوب عمل نمی‌کند؛ اما در مقابل کیفیت تصویر و روشنایی تلویزیون را کمتر کاهش می‌دهند و برخی از آن‌ها به قدری نازک و شفاف هست که اصلا متوجه وجود آن‌ها روی صفحه نمایش تلویزیون نمی‌شوید.

برخی از محافظ‌های تلویزیون از چند لایه مختلف تشکیل شده‌اند و این ساختار مقاومت آن‌ها را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

👈بهترین محافظ های صفحه نمایش تلویزیون را اینجا ببینید! + لیست قیمت روز + خرید👉

محافظ صفحه نمایش تلویزیون را می‌توان به گونه دیگری نیز دسته‌بندی کرد که شامل موارد زیر می‌شود:

محافظ ‌ضد انعکاس نور

همان‌طور که می‌دانید انعکاس نور در صفحه نمایش تلویزیون و تجمع نور در نقاط خاص که باعث نقاط نورانی می‌شود، به‌شدت کیفیت تصویر و وضوح نمایشگر را کاهش می‌دهد.

محافظ‌ های تلویزیون از بازتاب نور جلوگیری و این مشکل را به‌راحتی برطرف می‌کند؛ بنابراین اگر تلویزیون شما در محیط پرنور یا در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارد، توصیه می‌کنیم این نوع محافظ صفحه‌نمایش را برای تلویزیون خود تهیه کنید.

محافظ ‌ضد بازتاب نور از ایجاد لکه اثرانگشت روی نمایشگر نیز جلوگیری می‌کنند.

محافظ فوق شفاف

این محافظ ‌ها بسیار شفاف هستند و سپر خوبی در برابر ضربات سنگین به صفحه نمایش تلویزیون هستند. این محافظ ‌ها به‌قدری شفاف هستند که بسیاری از افراد اصلاً متوجه وجود محافظ روی نمایشگر نمی‌شوند.

در ضمن این نمایشگرها می‌توانند اشعه UV منتشرشده از صفحه نمایش تلویزیون را نیز فیلتر کنند تا چشم‌های شما خسته نشود.

از دیگر مزایای این محافظ‌ها می‌توان به چسبنده نبودن قسمت پشت آن‌ها اشاره کرد که باعث می‌شود بتوانید آن‌ها را به‌ راحتی روی تلویزیون نصب کنید یا آن را بردارید.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون1-کالا نقد

کاربرد محافظ صفحه نمایش تلویزیون

  • محافظ ها با شفافیت بالایی که دارند، علاوه بر افزایش امنیت تلویزیون، کیفیت تصویر را نیز به نحو چشمگیری حفظ می کنند و خللی در طراحی شیک تلویزیون ایجاد نمی کنند. پس با داشتن محافظ صفحه led، هم کیفیت تصویر تلویزیون عایدتان خواهد شد هم می‌توانید به خوبی از نمایشگر آن محافظت کنید تا بازیگوشی بچه ها در خانه، ضربه ای به تلویزیون وارد نکند.
  • این صفحه در اندازه‌ های مختلف متناسب با اینچ نمایشگر تلویزیون طراحی و ساخته شده تا به آسانی بر روی صفحه‌نمایش قرار بگیرد.
  • این محافظ صفحه به وسیله ی فناوری های پیشرفته، به صورت نشکن طراحی شده و مهم تر از آن باعث تاریک شدن رنگ‌های نمایش داده نخواهد شد و با حفظ روشنی کامل تصاویر، تلویزیونتان را همراهی می‌کند.
  • مورد دیگر اینکه به دلیل جنس شیشه‌ای مانند و بی رنگ بودن، بر روی صفحه‌نمایش به کلی نامرئی دیده می‌شود. پس اگر طراحی صفحه و حاشیه های اطراف نمایشگر تلویزیونتان را دوست دارید، این محافظ نمایشگر در طراحی‌اش تغییری ایجاد نخواهد کرد.
  • اندازه‌ی استاندارد این محافظ صفحه‌نمایش روی بلندگوها را نمی پوشاند پس صدا همچنان واضح خواهد بود.
  • محافظ پنل ال ای دی حتی به آسانی تمیز می‌شود و تنها به وسیله ی یک دستمال می‌توانید گرد و غبار روی ان را تمیز کنید.
  • مورد دیگر اینکه هنگامی که این محافظ را نصب می‌کنید می بینید که با کمی فاصله از نمایشگر اصلی قرار می‌گیرد؛ اگر دلیلش را بخواهید باید بگوییم با روشن بودن تلویزیون، دمای نمایشگر بالا می رود و حال اگر محافظ هم به صفحه چسبیده باشد، حرارت همچنان بالاتر خواهد رفت. اما این کار باعث جریان یافتن هوا بین محافظ و نمایشگر خواهد شد و حرارت را کمتر خواهد کرد.
  • جدا از محافظت از نمایشگر توسط این محصول، همچنین به عنوان فیلتر در برابر 96٪ تا 99٪ اشعه ماوراء بنفش از چشم و پوست محافظت به عمل می آورد. و از مقاومت در برابر انعکاس نور و اشعه UV برخوردار است و هنگام استفاده در محیط های پر نور، فشاری به چشم وارد نمی کند.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • محافظ صفحه نمایش تلویزیون خوب نباید زیبایی تلویزیون را تحت تاثیر قرار دهد.
  • محافظ صفحه نمایش تلویزیون خوب نباید روی تلویزیون قرار داده شود، بلکه باید با فاصله کمی از صفحه تلویزیون باشد تا هوا به گردش درآید و صفحه تلویزیون داغ نشود. زیرا فاصله غیر استاندارد بین آج و پانل گرما را جذب می کند و در نتیجه آن را به پانل برمی گرداند و عمر پانل را تا 30 درصد کاهش می دهد.
  • محافظ صفحه نمایش تلویزیون خوب نباید بر عملکرد کنترل از راه دور تأثیر بگذارد.
  • محافظ صفحه نمایش تلویزیون خوب باید از اشعه ماوراء بنفش یا اشعه ماوراء بنفش که تأثیر نامطلوبی بر بیننده دارد جلوگیری کند.
  • محافظ صفحه نمایش تلویزیون خوب باید سبک وزن باشد، زیرا استفاده از محافظ سنگین به فریم تلویزیون فشار وارد می کند.
  • محافظ صفحه نمایش تلویزیون خوب نباید با چسب روی تلویزیون نصب شود، زیرا چسب روی قاب تلویزیون می ماند و همچنین هنگام تمیز کردن تلویزیون، محافظ باید به راحتی جدا شده و دوباره نصب شود.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون2-کالا نقد

مزایای محافظ صفحه نمایش تلویزیون

به طور کلی محافظ صفحه نمایش تلویزیون دارای 4 مزایای عمده است که در زیر هر یک را به طور اختصار توضیح می دهیم.

1) عدم کاهش کیفیت تصویر

بدون شک یکی از علت‌های خرید تلویزیون‌های جدید کیفیت تصویر بالای آن‌ها است. با خرید یک محافظ صفحه خوب می‌توان از کیفیت بالای تصاویر لذت برد و نگران از دست دادن حتی یک پیکسل از تصاویر نباشیم.

2) جلوگیری از آسیب دیدن صفحه‌نمایش تلویزیون

صفحه‌نمایش تلویزیون مهم‌ترین و ضعیف‌ترین بخش تلویزیون است. ازاین‌رو منطقی است که بخواهیم تلویزیون خود را در برابر تهدیدات بالقوه ایمن نماییم.

3) عدم‌تغییر رنگ تصاویر

محافظ صفحه‌ای که از متریال گرند A ساخته‌شده باشد در رنگ‌ها کوچک‌ترین دخالتی از خود نشان نخواهد داد و شما می‌توانید با خیالی آسوده از تصاویر و رنگ‌های اورجینال لذت ببرید.

4) نامرئی بودن محافظ

یک محافظ صفحه خوب علاوه بر این‌که وظیفه اصلی خود را انجام می‌دهد سعی می‌کند که خود را نامرئی کند و از دیده شدن پنهان بماند زیرا زیبایی تلویزیون یکی از اصلی‌ترین علت‌های خرید تلویزیون است و اگر قرار باشد با نصب محافظ صفحه‌نمایش تلویزیون، زیبایی ظاهری تلویزیون از بین برود بهتر است روش دیگری برای محافظت از تلویزیون انتخاب شود.

👈مشاهده و خرید پرفروش ترین محافظ های صفحه نمایش تلویزیون با بهترین قیمت و کیفیت + ارسال سریع و ارزان👉

معایب محافظ صفحه‌ نمایش تلویزیون

به طور کلی محافظ صفحه نمایش تلویزیون دارای 3 معایب عمده است که در زیر هر یک را به طور اختصار توضیح می دهیم.

1) رفلکتیو بودن

محافظ‌های صفحه‌نمایش تا حدودی نورهای محیطی را منعکس می‌کنند و این‌یکی از معایب آن‌ها است که با جابجایی تلویزیون یا منابع نوری می‌توان رفلکس را کنترل کرد.

2) خش‌پذیری

جنس محافظ‌های صفحه واقعی از پلیمر متیل متا آکریلات است و نسبت به خط و خش مقاومت نسبتاً بالایی از خود نشان نمی‌دهد. بسیاری از سودجویان به‌جای استفاده از این پلیمر از پلیمرهای بازیافت شده و فرمول شکسته استفاده می‌کنند که باعث زرد شدن و کدر شدن محافظ می‌شود. البته بدون شک همه دوست دارند به‌جای این تلویزیونشان خط و خش بردارد این اتفاق برای محافظشان بیفتد.

3) جذب گرد و خاک معلق در هوا

پلی متیل آکریلات پس از جدا شدن کاور دارای الکتریسیته ساکت می‌شود و جاذب گرد و خاک؛ که با گذشت زمان این حالت نیز تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون3-کالا نقد

5 فاکتور مهم که قبل از خرید محافظ صفحه نمایش تلویزیون باید به آنها توجه کنید.

1- محافظ صفحه حتماً لبه خم یکدست داشته باشد در صورتی لبه خم بالای محافظ صفحه تلویزیون تکه‌تکه خم‌شده باشد باعث انتقال مستقیم ضربه به صفحه‌نمایش تلویزیون خواهد شد. همچنین خم‌های غیراستاندارد و تکه‌تکه باعث ایجاد موج در تصویر خواهد شد و در نهایت کیفیت تصویر تلویزیون شما افت خواهد کرد.

2- شرکت تولید کننده باید دارای شماره ثبت باشد تا در صورت نیاز به گارانتی و پشتیبانی دارای الزام قانونی باشد.

3- در بسته‌بندی و با ضمانت عدم‌تغییر رنگ ارائه شود.

4- روکش نایلون نباشد، روکش محافظ حتماً باید از کاغذ باشد، روکش نایلونی مخصوص ورق‌های پلاستیکی است.

5- از ورق‌های پلکسی کست با نام شرکت سازنده ساخته‌شده باشد، روی روکش کاغذی محافظ صفحه تلویزیون حتماً باید نام شرکت سازنده درج‌شده باشد. درصورتی‌که روکش کاغذی بی‌نام نشان و ساده باشد ورق مورد نظر کیفیت مطلوب را نخواهد داشت و از مواد بازیافتی و یا پلاستیک در تولید آن استفاده‌شده که با گذشت زمان موجب زرد شدن آن خواهد شد.

نحوه نصب محافظ تلویزیون

در ابتدا قبل از آغاز نصب محافظ دست‌های خود را کاملاً تمیز و پاک کنید تا عاری از هرگونه چربی و آلودگی شوند.

برای نصب محافظ صفحه نمایش تلویزیون مراحل زیر را دنبال کنید:

  • پوشش پلاستیکی را با دقت از روی محافظ جدا کنید و در حین انجام این کار مراقب باشید دست‌هایتان تا جای ممکن با سطح محافظ تماس پیدا نکند.
  • محافظ را به‌صورت کاملاً عمودی نگه دارید و آن را روی زمین یا سایر سطوح قرار ندهید تا کثیف نشود (درصورتی‌که نمی‌توانید محافظ را به‌صورت عمودی نگه دارید، انواع روی یک سطح شیشه‌ای کاملاً تمیز و عاری از هرگونه گردوغبار و ذرات ریز و لکه‌های اثرانگشت قرار دهید)
  • محافظ را به‌آرامی و کاملاً صاف روی تلویزیون قرار دهید و سپس نوارهای متصل‌کننده آن را محکم کنید. پس از نصب محافظ مطمئن شوید که بندهای نگهدارنده کاملاً در جای خود محکم و سفت شده‌اند.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون4-کالا نقد

سوالات متداول در مورد محافظ صفحه نمایش تلویزیون

بهترین برند های محافظ صفحه نمایش تلویزیون در بازار چه برند هایی هستند؟

بهترین برند های محافظ صفحه نمایش تلویزیون به ترتیب الویت عبارتند از ویویدکس، اس اچ، وروان، گارد و …

طریقه نصب محافظ صفحه نمایشگر تلویزیون چگونه است؟

محافظ نمایشگر تلویزیون قابلیت نصب آسانی دارد. پس از این که اندازه دقیق و مناسب تلویزیون را تهیه کردید، چند فوم کوچک و کمربند درون جعبه وجود دارد که ابتدا با نصب فوم جدا کننده به گوشه‌های محافظ صفحه را روی تلویزیون نصب کرده، و بعد از قرار گرفتن محافظ روی تلویزیون کمربندها را از پشت به هم وصل می‌کنند.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام محافظ صفحه نمایش تلویزیون و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / صوتی و تصویری برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 18 مدل از پرفروش ترین محافظ صفحه نمایش تلویزیون ها

درحال دریافت محصولات منتخب ...

راهنمای خرید 18 مدل محافظ صفحه نمایش تلویزیون {پرفروش} + قیمت روز - javawait

بهترین محافظ صفحه نمایش تلویزیون های پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *