آشپزخانهخانه و آشپزخانه

قیمت 17 مدل آبمیوه گیری دستی (بهترین) + راهنمای خرید اینترنتی

امروزه برای اینکه از ویروس های مختلف درامان باشیم باید به تقویت سیستم ایمنی بدنمان بیشتر اهمین بدهیم. برای این کار لازم است که حتما از طریق نوشیدن نوشیدنی های طبیعی به گرفتن ویتامین های مورد نیاز بدنمان اقدام کنیم . به همین جهت داشتن یک نمونه آب میوه گیری دستی با کیفیت که در هر لحظه بتوان از آن استفاده کرد مهم است. شاید آبمیوه گیری تولیپس و آبمیوه گیری فیلیپس بتواند در سریع ترین زمان ممکن برای شما یک لیوان آب میوه طبیعی از هر نوعی را آماده کند اما همیشه و در همه جا برای شما کارساز نیست. برای دو قاشق آب لیمو ترش برای غذا که نمیتوان آبمیوه گیری با آن حجم را راه انداخت. ما در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین آبمیوه گیری دستی را باتوجه به نیاز خود با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمائید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین آبمیوه گیری های دستی پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

چرا خرید آب میوه گیری برای هر خانه ای لازم است؟

تمام ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن ما از طریق خوردن میوه ها و سبزی ها به بدن ما میرسد . اما شاید نوشیدن یک لیوان آب میوه خیلی راحت تر از خوردن میوه ها باشد به همین جهت حتما نیاز است که حداقل هر چند روز یک بار یک لیوان آب میوه طبیعی نوشیده شود .

انواع آبمیوه گیری دستی

به طور کلی آبمیوه گیری های دستی 4 نوع اند. در ادامه مطلب هر یک را به طور اختصار توضیح می دهیم.

آبمیوه گیری دستی سرامیکی

می توان گفت مدل های جدید آب میوه گیری های دستی ، آب میوه گیری دستی سرامیکی هستند که این روز ها با استقبال زیادی از سمت مصرف کنندگان هم رو به رو شده است . این مدل آب میوه گیری ها دیگر مانند آب میوه گیری های پلاستیکی مخزن و جایگاهی برای جمع شدن آب میوه درون خود را ندارند . فقط یک مخروطی از جنس سرامیکی هستند که میتوانید به کمک آن آب مرکبات خود را بگیرید . و به یک ظرف یا لیوان دیگری انتقال دهید .

آب میوه گیری دستی پلاستیکی

آبمیوه گیری های دستی پلاستیکی را می توان یکی از قدیمی ترین و رایج ترین انواع آب میوه گیری های بازار دانست که چندین سال است مورد استفاده تمام مردم جامعه قرار میگیرد . حتی با وجود آب میوه گیری های برقی بسیار با کیفیت مانند آبمیوه گیری میگل باز هم استفاده از آب میوه گیری های دستی به خاطر کوچک و جمع و جور بودن آن و در دسترس بودن آن رواج بیشتری دارد . این آب میوه گیری های دستی پلاستیکی مدل های بسیار مختلفی دارند که در طول زمان دست خوش تغیرات شده اند .

آبمیوه گیری دستی فانتزی

همانطور که گفتیم زمانی که میخواهیم آب یک نصف لیمو ترش را برای استفاده در غذا بگیریم یا زمانی که یک لیوان آب پرتقال میخواهیم دیگر واقعا نمیصرفد که بخواهیم آب میوه گیری های برقی با آن همه تشکیلات را استفاده کنیم. برخی از آب مرکبات گیری ها دقیقا به اندازه یک کفگیرند که میتوانید هنگام آشپزی از آن استفاده کنید. برخی از مدل های آب میوه گیری دستی فانتزی هم هستند که به طرح حیوانات و یا گل های متنوع طراحی شده اند.

آبمیوه گیری دستی اهرمی

یکی دیگر از انواع آب میوه گیری هایی که شاید نمونه های پیشرفته تر آن را نیز در آبمیوه فروشی ها دیده باشید آبمیوه گیری دستی اهرمی است. شما میتوانید هر نوع میوه آبداری مانند انار ، پرتقال ، لیمو ، نارنج ، نارنگی ، کیوی و … را از وسط به دو نیم تقسیم کرده و درون این دستگاه بگذارید و دسته آن را که به مانند اهرم است را به سمت پایین فشار داده و شاهد یک آب میوه طبیعی و با کیفیت باشید.

👈مشاهده و خرید انواع آبمیوه گیری های دستی + لیست قیمت روز + ارسال سریع👉

 

آبمیوه گیری دستی1-کالا نقد

با آبمیوه گیری دستی چه آب میوه هایی را میتوان آماده کرد؟

باید به این نکته توجه داشته باشید که با آبمیوه گیری های دستی نمی توان آب میوه هایی همچون سیب ، هویج ، کرفس و … را گرفت و فقط باید یا مرکبات باشد و یا میوه هایی مانند کیوی و انار . با آبمیوه گیری ها اهرمی میتوان آب انواع مرکبات و انار و کیوی و مانند این ها را گرفت اما با آب مرکبات گیری فقط میتوان آب مرکبات را گرفت. اگر واقعا اهل نوشیدن نوشیدنی های طبیعی به صورت هر روزه هستید حتما به شما پیشنهاد میشود که یکی از مدل های آب میوه گیری های برقی را خریداری کنید که میتوانید مدل های مختلف آب میوه گیری را در مطلب بهترین مارک آبمیوه گیری ببینید که به طور کامل معرفی و بررسی کرده ایم .

5 نکته مهمی که باید در هنگام خرید آبمیوه گیری دستی به آنها توجه کنیم.

1- آب مرکبات گیری یا آب میوه گیری ؟

قبل از خرید باید تصمیم بگیرید که شما فقط اهل نوشیدن آب مرکباتید که به آب مرکبات گیری احتیاج داشته باشید و یا آب انواع میوه ها را مینوشید که باید آب میوه گیری بخرید . آب مرکبات گیری ها یک مخروطی برای آب گیری انواع مرکبات دارند و برخی از آن ها به گونه ای طراحی شده اند که یک صافی در زیر آن ها نیز طراحی شده است تا اگر به آب میوه بدون پالپ علاقه دارید یک آب میوه زلال داشته باشید . اما اگر شما هر نوع آب میوه ای مینوشید در وهله اول که پیشنهاد میشود که از آب میوه گیری های برقی برای سرعت بخشیدن به آماده سازی نوشیدنی و ارائه هر نوع آب میوه طبیعی استفاده کنید اما آب میوه گیری های دستی هم میتوانند گزینه خوبی باشند .

2- انتخاب درست جنس

از نکات مهمی که حتما در هنگام خرید آبمیوه گیری دستی باید به آن دقت داشته باشید این موضوع است که جنس آب میوه گیری خود را درست انتخاب کنید به گونه ای که به طور کلی برخی از میوه ها خاصیت اسیدی دارند و این گونه میوه ها زمانی که پس از آب گیری یا در زمان آب گیری با یک ظرف یا جسم فلزی برخورد داشته باشند هم طعم آب میوه را تغییر میدهند و هم این که ممکن است خاصیت خود را از دست بدهند . بهترین جنس برای خرید آب مرکبات گیری انواع آب مرکبات گیری پلاستیکی و سرامیکی است .

3- توجه به حجم مخزن آب میوه گیری

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید آبمیوه گیری دستی باید به آن دقت داشته باشید این است که حجم مخزنی که آب میوه در آن ریخته میشود چقدر است . اگر این مخزن کوچک باشد پس از یک یا دو پرتقال یا لیمو که آب میگیرید مجبور میشوید مخزن را خالی کنید و سپس باقی آن را آب بگیرید اما اگر آب میوه گیری را به نوعی انتخاب کنید که یک مخزن با سایز مناسب داشته باشد با این مشکل مواجه نخواهید شد .

4- توجه به سهولت آب گیری

یکی از نکاتی که حتما باید در هنگام خرید آبمیوه گیری دستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید توجه به سهولت آب گیری میوه هاست . این که نوع آب میوه گیری به گونه ای باشد که فرآیند آب گیری را برای شما با فشار و زور همراه نکند مهم است . برخی از آب میوه گیری های مدل اهرمی برای آماده سازی آب میوه جزو راحت ترین آب میوه گیری ها برای آماده سازی انواع آب میوه مانند آب پرتقال ، آب انار ، آب لیمو و نارنج و نارنگی ، آب کیوی و … هستند .

5- قیمت

قیمت آبمیوه گیری دستی بر اساس این که چه مدل و چه جنس آب میوه گیری را انتخاب کنید متفاوت است . مثلا به طور کلی آب مرکبات گیری های دستی نسبت به آب میوه گیری ها قیمت پایین تری دارند . همچنین این که کدام گنجایش را انتخاب کنید هم میتواند در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد . برخی از مدل های آب میوه گیری دستی هم هستند که که مدل های اهرمی اند و بیشتر به جنس چدنی و آلومینیومی و جدیدا با روکش لعابی یا تفلون به فروش میرسند که طبیعتا قیمت تمای آن ها با یکدیگر متفاوت است.

آبمیوه گیری دستی2-کالا نقد

سوالات متداول در مورد آبمیوه گیری دستی

کدام جنس آب میوه گیری دستی بهتر است؟

در پاسخ به این سوال باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که از چه لحاظی کدام جنس بهتر است . اگر از نظر مقاومت و ماندگاری دستگاه آب میوه گیری بخواهیم ، آبمیوه گیری های فلزی بهترند اما از نظر طعم بهترین مدل آب میوه گیری های سرامیکی هستند .

آب میوه گیری فلزی طعم آب میوه را تغیر می دهد؟

به طور کلی میوه هایی که خاصیت اسیدی دارند اگر با فلز ارتباط داشته باشند هم ممکن است خاصیت خود را از دست بدهند و هم طعم آن تغیر کند به همین جهت بهتر است از آب میوه گیری فلزی برای میوه هایی که خاصیت اسیدی ندارند استفاده کنید.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام آبمیوه گیری دستی و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / آشپزخانه برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را به ترتیب اولویت گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 17 مدل از پرفروش ترین آبمیوه گیری های دستی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قیمت 17 مدل آبمیوه گیری دستی (بهترین) + راهنمای خرید اینترنتی - javawait

بهترین آبمیوه گیری های دستی پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *