خانه و آشپزخانهشستشو و نظافت

راهنمای خرید 16 مدل فرش شوی و سرامیک شوی {بهترین} + قیمت

فرش شوی ها، فرش های شما را با استفاده از محلول شوینده تمیز می کنند. استفاده از فرش شوی به کاهش ظاهر لکه ها و از بین بردن کثیفی های زمینی و جاسازی شده که در توده فرش جمع می شود کمک می کند. استفاده از فرش شوی می تواند فرش های شما را تا ده برابر تمیزتر از جاروبرقی تمیز کند و می تواند به اندازه کافی خشک شود تا در عرض دو تا سه ساعت روی آن راه بروید.

فرش شوی ها می توانند سایز بزرگ یا قابل حمل باشند و به شما این امکان را می دهند که یک قالیشویی متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. پاک کننده های سایز کامل برای تمیز کردن فضاهای بزرگتر مانند اتاق ها، راهروها و فرش ها مناسب هستند. پاک کننده های عمیق قابل حمل کوچکتر هستند و در تمیز کردن لکه های کوچک عالی هستند که برای کسانی که بچه های کوچک یا حیوانات خانگی دارند ایده آل هستند.

در انتهای این پست می توانید پرفروش ترین فرش شوی و مبل شوی های پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

6 فاکتور مهم که باید قبل از خرید فرش شوی و سرامیک شوی به آنها توجه کنید

1- ظرفیت

ظرفیت بر حسب لیتر (l) اندازه گیری می شود. فرش شوی ها دارای ظرفیت آب تمیز و کثیف هستند زیرا آب در حین استفاده جدا می شود. مخزن آب تمیز، آب تمیزی را که برای تمیز کردن فرش استفاده می شود، در خود نگه می دارد. مخزن آب کثیف آب و ذرات کثیفی را که از فرش گرفته شده است را نگه می دارد. ظرفیت آب تمیز اغلب بزرگتر از ظرفیت آب کثیف است، زیرا ذرات کثیف حاصل از شستشو فضای محفظه آب کثیف را پر می کند. هرچه اندازه مخزن بزرگتر باشد، می توانید بدون نیاز به تعویض آب، منطقه بزرگتری را تمیز کنید.

2- کارایی

عملکرد فرش شوی ها بر حسب وات (W) اندازه گیری می شود. هر چه وات فرش شوی بیشتر باشد، قدرت آن بیشتر می شود. این به این معنی است که قدرت بیشتری برای بیرون کشیدن کثیفی از فرش شما برای تمیز کردن عمیق خواهد داشت. مدل های با کارایی بالاتر می توانند شامل یک برس موتوری باشند که به از بین بردن کثیفی های روی زمین کمک می کند.

3- گرمایش

عملکرد گرمایش دمای آب گرم شده را در فرش شوی یا سرامیک شوی حفظ می کند و باعث می شود کثیفی در فرش شما راحت تر از بین برود تا بتوانید از نتایج عالی لذت ببرید. همه مدل ها عملکرد گرما ندارند.

👈بهترین فرش شوی ها، سرامیک شوی ها و فرش شوی ها را اینجا ببینید + قیمت روز + خرید ارزان👉

4- عرض

عرض فرش شوی و سرامیک شوی تعیین می کند که چه مقدار از کف در هنگام استفاده از آن تمیز شود. ماشین‌های پهن‌تر به این معنی است که با هر بار جارو کردن، مقدار بیشتری از فرش تمیز می‌شود، بنابراین تمیز کردن اتاق زمان کمتری می‌برد.

5- مواد شوینده

فرش شوی ها و سرامیک شوی ها به مواد شوینده نیاز دارند تا بتوانند فرش شما را تمیز کنند. اکثر برندها محلولی را برای استفاده با فرش شوی خود توصیه می کنند. دستورالعمل ها به شما می گویند که چه مقدار محلول مورد نیاز است، و چند بار باید هر بخش از فرش را برای تمیز و یکنواخت بودن نتایج مرور کنید. برخی از محلول ها برای از بین بردن لکه از روی فرش شما فرموله شده اند. برخی از مواد شوینده و محلول‌ها نه تنها به تمیز کردن کثیفی از فرش شما کمک می‌کنند، بلکه به محافظت از فرش شما نیز کمک می‌کنند و باعث می‌شوند که آنها کمتر در معرض لکه شدن باشند. بررسی کنید که فرش شوی شما برای بهترین نتیجه استفاده از کدام راه حل را توصیه می کند.

6- تجهیزات جانبی

بسیاری از فرش شوی ها دارای ابزار های مختلفی هستند که به شما این امکان را می دهند که موارد دیگری مانند پله ها و اثاثه یا لوازم داخلی را تمیز کنید. لوازم جانبی می تواند شامل شیلنگ ها، نازل ها و برس هایی باشد که تمیز کردن فرش های شما را آسان تر می کند زیرا می توانید به مکان های سخت دسترسی داشته باشید یا لکه های سرسخت را پاک کنید. برس ها را می توان برای تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی، مقابله با لکه های لکه دار و شامپو کردن پره های فرش استفاده کرد.
فرش شوی و سرامیک شوی1-کالا نقد

سوالات متداول در مورد فرش شوی و سرامیک شوی

آیا فرش شوی در منزل کارایی دارد؟

در حالی که یک فرش شوی می تواند به شما کمک کند بلکه می توانید با آنها مبل ها را هم بشویید، لکه ها را پاک کنید، اما خیلی بیشتر از این هم کاربرد دارد. در اعماق فرش شما جایی که زباله ها نشسته و حتی در الیاف لگدمال شده اند تمیز می شود. یکی دیگر از دلایل تمیز کردن فرش شما حتی اگر تمیز به نظر برسد این است که آن را از شر گرد و غبار، گرده و موهای حیوانات خانگی که می توانند آلرژی را تحریک کنند پاک کنید.

عمر دستگاه های فرش شوی و سرامیک شوی چقدر است؟

عمر متوسط دستگاه های فرش شوی و سرامیک شوی بین 8 تا 10 سال است.

آیا فرش شوی ها روی کف های سخت مناسب هستند؟

فرش شوی ها برای تمیز کردن انواع مختلف وسایل طراحی شده اند و همیشه فقط به تمیز کردن فرش ها محدود نمی شوند. آنها می توانند تشک ها، لکه های حیوانات خانگی، ملافه، مبلمان، فرش و اثاثه یا لوازم داخلی خودرو را تمیز کنند. برخی حتی می توانند کاشی های سرامیکی و کف چوبی را تمیز کنند.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام فرش شوی و سرامیک شوی و مبل شوی و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / شستشو و نظافت برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 16 مدل از پرفروش ترین فرش شوی ها و سرامیک شوی و مبل شوی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

راهنمای خرید 16 مدل فرش شوی و سرامیک شوی {بهترین} + قیمت - javawait

بهترین فرش شوی ها و سرامیک شوی های پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *