حمام و سرویس بهداشتیخانه و آشپزخانه

20 مدل آینه سرویس بهداشتی + راهنمای خرید + قیمت روز

آینه سرویس بهداشتی یکی از اصلی ترین مواردی است که باید در دکوراسیون سرویس بهداشتی یا حمام وجود داشته باشد. حتما تا به حال با سرویس بهداشتی بدون آینه مواجه شده ­اید تا بتوانید نقش آن را به خوبی درک کنید. این وسیله­ کاربردی سبب بزرگ نشان دادن فضای داخلی نیز می­شود. انواع مختلف قاب دار و بدون قاب با جنس­های مختلف در بازار موجود می­باشد. کوچک بودن انداز­ه­ ی سرویس بهداشتی سبب شده که در انتخاب خود تغییراتی را اعمال کنید تا در عین اشغال فضای کمتر، بتواند کاربردی باشد. در ادامه به شما کمک می کنیم تا بهترین آینه سرویس بهداشتی یا حمام خود را با بهترین قیمت و کیفیت انتخاب کنید. پس در ادامه با کالا نقد همراه باشید…

در انتهای این پست میتوانید پرفروش ترین انواع آینه های سرویس بهداشتی پیشنهاد شده ما را مشاهده نمایید.

تعریف آینه و باکس

در مورد آینه باید بگوییم که وسیله‌ای است که افراد و اشیا در ان مشخص هستند و به دلیل انعکاس نور در خود، محیط اطراف را بسیار پرنورتر و جذاب‌تر نشان می‌دهند. قدیمی‌ها بیشتر آینه را فقط برای دیدن خود خریداری می‌کردند اما امروزه به یک بخش اصلی و اساسی در دکوراسیون خانه مبدل شده است. حال در تعریف باکس همین کافی است که بدانید در لغت به معنای جعبه است، اما در اصطلاح چون حالت قفسه‌ی کنار اینه حالت جعبه و کمد دارد به آن باکس گفته می‌شود.

کنار هم قرار گرفتن آینه و باکس باعث زیبایی بخشیدن به محیط اطراف خواهد شد و علاوه بر این، می‌توانید لوازم ضروری و مورد نیاز خود از قبیل مسواک و‌‌… را درون این جعبه قرار دهید و اصلا نگران آلودگی آنها نباشید. معمولا شکل باز شدن باکس‌ها یا از طریق دسته است یا حالت ریلی و کشویی دارد. انتخاب هرکدام از این دو مدل باز و بسته شدن به سلیقه و میران راحتی‌تان بستگی دارد.

استفاده از آینه سرویس بهداشتی چه اهمیتی دارد؟

آینه‌ها نقش بسیار مهمی در منزل دارند و زیبایی بخش قسمت‌های مختلف آن هستند، اگر می‌خواهید یک دکوراسیون مدرن و زیبا داشته باشید، بهتر است به سراغ خرید آینه‌ها بروید و دنیایی از زیبایی را به منزل خود دعوت کنید.

وجود آینه در سرویس بهداشتی علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در آراستگی دارد و همه‌ی افراد برای اصلاح کردن، آرایش کردن، مسواک زدن و … از آن استفاده می‌کنند.

👈بهترین آینه های سرویس بهداشتی را اینجا ببینید! + قیمت روز + خرید اینترنتی👉

مزایای آینه سرویس بهداشتی

به طور کلی می‌توان گفت که وجود آینه در سرویس بهداشتی مزایای فراوانی دارد که برخی از آنها به صورت زیر است :

1- آینه‌ها با انعکاس نور می‌توانند محیط شما را نورانی‌تر و روشن‌تر کنند.

2- آینه نماد پاکی و زیبایی است و وجود آن آرامش خاصی به محیط می‌دهد. توجه داشته باشید که تمیزی آینه‌ها تاثیر زیادی در زیبایی آن‌ها دارد پس در تمیز کردن آن‌ها کوشا باشید

3- با خرید آینه سرویس بهداشتی می‌توانید محیط خود را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان دهید. همان‌طور که می‌دانید فضای سرویس بهداشتی معمولا کوچک است، پس استفاده از آینه بهترین گزینه برای این فضا می‌باشد.

4- آینه سرویس بهداشتی تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد و آن را به زیبایی تغییر می‌دهد. از طرفی دکوراسیون سرویس بهداشتی هم تاثیر مستقیمی در دکوراسیون داخلی منزل شما دارد.

آینه سرویس بهداشتی1-کالا نقد

انواع آینه و باکس

آینه و باکس به طور کلی به 3 دسته تقسیم می شوند که در زیر به طور اختصار در مورد آنها صحبت می کنیم.

1- آینه و باکس پلاستیکی

در این نوع آینه‌ها هم از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده‌اند و دوام و کیفیت آنها پایین‌تر از سایر مدل‌ها می‌باشد. مراقب باشید که آینه و باکس پلاستیکی‌تان به زمین نیفتد، چون جنس مقاومی ندارد و خیلی زود می‌شکند. در برابر نور مستقیم خورشید هم پوسیده می‌شود. در بین سه مدل از جنس‌های گفته شده، به نظر می‌رسد که جنس چوبی از همه بهتر خواهد بود، چون هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه زیبایی خاصی هم به محیط می‌بخشد. اما این عبارت حالت کلی ندارد و انتخاب هر کدام از این سه نوع به سلیقه و علاقه‌ی شما بستگی دارد.

2- آینه و باکس پی وی سی

اگر سرویس بهداشتی‌تان در بیرون از خانه قرار دارد، بهتر است به سراغ خرید این مدل بروید. چون جنس پی وی سی نسبت به مدل پلاستیکی دوام بالاتری دارد و در برابر نور خورشید مقاوم‌تر خواهد بود. هم‌چنین نسبت به مدل چوبی، در اثر برخورد آب، باد نخواهد کرد و شکل اولیه‌ی خود را حفظ می‌کند.

3- آینه و باکس چوبی

در این مدل از آینه‌های سرویس بهداشتی زیبایی خاصی به محیط اطراف می‌بخشند؛ جنس آنها حالت چوبی دارد و همین امر به جذابیت آنها می‌افزاید. این مدل از آینه و باکس‌هه نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار طرفداران بیشتری دارد. البته فراموش نکنید که بر روی جنس چوبی این نوع، لایه‌ای ضدآب وجود دارد که از باد کردن چوب جلوگیری خواهد کرد.

آینه سرویس بهداشتی2-کالا نقد

آینه سرویس بهداشتی شامل چند مدل می باشد؟

به طور کلی می توان یک جمع بندی در خصوص مدل ها انجام داد، که در ادامه آن ها را شرح داده ایم.

  • آینه بدون قاب
  • آینه قفسه ای یا شلف دار
  • آینه مدرن
  • آینه کمددار
  • آینه LED کمددار
  • آینه LED همراه با دو روشویی
  • آینه کمددار با درب باز
  • آینه فانتزی با لامپ LED
  • آینه گرد
  • آینه دایره ای بدون قاب

 

?مشاهده و خرید پرفروش ترین آینه های سرویس بهداشتی + لیست قیمت?

در هنگام خرید آینه سرویس بهداشتی به چه پارامتر هایی باید دقت کنیم؟

1- جنس

جنسی که برای ساخت هر یک از آینه ها به کار برده می شود با هم متفاوت است، یکی از عواملی که می تواند تاثیر مستقیمی بر هزینه ها داشته باشد جنس آن است. جنس های ضد آب از آن جایی که دوام بیشتری دارند گران تر هستند، علاوه بر آن کیفیت جنس نیز بر هزینه ها تاثیر دارد بدین معنا که کیفیت بیشتر هزینه ی بیشتری به همراه دارد.

2- ابعاد

یکی از مهم ‌ترین نکات موجود در خرید این وسیله، ابعاد آن است. سایز آینه باید متناسب با سایز محلی باشد که قصد دارید آینه را در آن‌ جا نصب کنید. آینه را معمولا بالای روشویی نصب می ‌کنند. پس باید ابعاد این بخش از دستشویی را در نظر داشته باشید و سپس اقدام به خرید مناسب ‌ترین نوع آینه کنید.

اگر آینه ‌ای که خریداری می ‌کنید ، بزرگ‌تر از عرض روشویی باشد، با این عمل نظم دکوراسیون داخلی را به هم زده‌اید. اگر طول روشویی عریض است، یکی از راهکارهای موثر استفاده از چندین آینه است.

3- رنگ

نمی ‌توان از دکوراسیون صحبت کرد و حرفی از رنگ به میان نیاورد. بر این اساس انتخاب رنگ آینه با توجه به رنگ روشویی، کاشی‌ ها یا سرامیک کف سرویس انجام می ‌شود. البته معمولا آینه‌ هایی با قاب سفید طرفدار های بیشتری دارند.

4- طراحی و مدل

یکی از مهم‌ ترین مولفه ‌ها در خرید آینه مدل آن است. مدل‌ های عمودی این وسیله موجب می ‌شوند که فاصله سقف سرویس بهداشتی تا کف آن بیشتر به نظر برسد. این امر برای بزرگ ‌‌تر جلوه دادن محیط‌ های کوچک بسیار موثر است. اگر روشویی شما گرد است، استفاده از آینه گرد می ‌تواند زیبایی را چند برابر کند.

5- قابلیت شست ‌و شو

فضای داخلی سرویس پر از باکتری است. از این رو نظافت آن و همچنین وسایل موجود در آن بسیار مهم است. پس از آینه ‌ای استفاده کنید که شست‌ و شوی آن به راحتی انجام پذیرد.

6- شلف

استفاده از وسایل تزیینی مانند گلدان‌ های کوچک می ‌تواند موجب زیبایی دستشویی شود. استفاده از شلف ‌های تزیینی در آینه بسیار جلب توجه می ‌کند.

7- نورپردازی

استفاده از نورپردازی در آینه ‌های سرویس بهداشتی منجر به دید بهتر و زیبایی بیشتر می ‌شود.

8- قیمت

از بابت قیمت آینه سرویس بهداشتی خیالتان کاملا راحت باشد؛ زیرا در بازار شما می توانید با هر میزان بودجه ای اقدام به خرید یک آینه زیبا برای محیط مدنظر خود کنید. اما یادتان باشد که با توجه به وجود گستره عظیمی از باکتری ها در محیط هایی همچون سرویس های بهداشتی آینه شما باید حتما از قابلیت شستشوی آسانی نیز برخوردار باشد.

9- باکس

وجود باکس یا کمد می ‌تواند به نظم وسایل کمک کند. اگر روشویی شما کمد ندارد، می ‌توانید از آینه‌ های باکس ‌دار استفاده کنید و این خلا را جبران کنید. ست آینه و باکس سرویس بهداشتی می ‌تواند منجر به زیبایی محیط شود.

آینه سرویس بهداشتی3-کالا نقد

سوالات متداول در مورد آینه سرویس بهداشتی

متراژ چه نقشی در خرید سرویس آینه دستشویی دارد؟

متراژ محل نصب نیز بسیار حائز اهمیت است. نصب آینه‌‌‌‌‌های خیلی بزرگ در محل‌‌‌‌‌های کوچک یا بالعکس ظاهر زیبایی را به آن محیط نمی‌دهد، هرچند بهترین مدل آینه سرویس بهداشتی را انتخاب کرده باشید. دقت کنید اندازه آینه بزرگ‌تر از روشویی نباشد. آینه‌‌‌‌‌های عریض که از روشویی بزرگتر باشند، ممکن است نظم دکوراسیون را بهم بریزند و ظاهر نامرتبی به دکوراسیون فضای نصب بدهند.

چه رنگی برای آینه سرویس بهداشتی مناسب است؟

 رنگ آینه یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید سرویس آینه دستشویی باید به آن توجه کرد. برای انتخاب رنگ آینه باید به تناسب رنگ آن با محل نصب توجه کنید، بهتر است برای انتخاب رنگ آینه به رنگ روشویی، کاشی و سرامیک محیط نصب دقت داشته باشید. تناسب رنگ آینه با محیط می‌تواند در زیبایی و لوکس شدن آن محیط موثر باشد.

خُب، تا اینجای کار با انواع و اقسام آینه سرویس بهداشتی و ویژگی های آنها آشنا شدید و مطابق سلیقه‌ی خود به خوبی می دانید که کدام یک را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای خرید و مقایسه امروز در دسته بندی خانه و آشپزخانه / حمام و سرویس بهداشتی برای خریدی رضایت بخش، به شما کمک کرده باشد. شما می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید. متشکریم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتید. در ادامه برای کمک به خریدی بهتر چند مدل پرفروش را گردآوری کرده ایم که بد نیست مقایسه آن ها را ببینید. محصولاتی که توانسته اند با کیفیت قابل توجهی رضایت خریداران خود را جلب کنند. دوستان عزیز هم چنین توجه کنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر محصول، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست بیاورید.

معرفی 20 مدل از پرفروش ترین آینه های سرویس بهداشتی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

20 مدل آینه سرویس بهداشتی + راهنمای خرید + قیمت روز - javawait

بهترین آینه های سرویس بهداشتی پیشنهادی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *